Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Complimentjes
Complimentjes
CosmicPurple zei op 3 juli 2009 - 17:20:
Heeft een zeer entertainend profiel ^^
Ja, ik heb het helemaal gelezen...
Heeft een zeer entertainend profiel ^^
Ja, ik heb het helemaal gelezen...
Sorrowmysoul zei op 3 juli 2009 - 20:03:
Je hebt echt VETKOELE songfanfics und een vethip profiel =D
Je hebt echt VETKOELE songfanfics und een vethip profiel =D
XAngelGiirlX zei op 4 juli 2009 - 18:06:
Heeft geweldige verhalen en is is is heeeeeeeeeeel erg aardig =3
Heeft geweldige verhalen en is is is heeeeeeeeeeel erg aardig =3
KolaLollie zei op 4 juli 2009 - 19:31:
jij kan heel goed schrijven voor een vierjarige^^
en kennelijk kan je in een citroen bijten zonder te huilen (of ben jij dat niet??). dat is ook heel knap. het is onwijs lekker, maar ik moet er altijd van huilen.
jij kan heel goed schrijven voor een vierjarige^^
en kennelijk kan je in een citroen bijten zonder te huilen (of ben jij dat niet??). dat is ook heel knap. het is onwijs lekker, maar ik moet er altijd van huilen.
KIKAxSLET zei op 4 juli 2009 - 19:57:
Jij schrijft cool. En je profielplaatje past goed bij je naam, wat allebei onwijs origineel is. (:
Haha, dat ben ik niet. Ik vond het plaatje gewoon leuk. Ik moet niet huilen van een citroen maar ik krijg er kippenvel van en ga dan zure gezichten trekken. Maar het is inderdaad lekker.
Haha, dat ben ik niet. Ik vond het plaatje gewoon leuk. Ik moet niet huilen van een citroen maar ik krijg er kippenvel van en ga dan zure gezichten trekken. Maar het is inderdaad lekker.
KolaLollie zei op 4 juli 2009 - 22:15:
weet je, ik wordt zow blij van dit topic.
echt waar.
bedankt iedereen,.
doe maar net of ik dit nooit heb gezegd; het vo0lgende complimentJ is voor Kika.
weet je, ik wordt zow blij van dit topic.
echt waar.
bedankt iedereen,.
doe maar net of ik dit nooit heb gezegd; het vo0lgende complimentJ is voor Kika.
Rianne zei op 4 juli 2009 - 23:17:
Ik houd echt van dit topic ja <3 opeens leest iedereen mijn profiel, dat gedicht heb ik zelf geschreven
oké voor kika?
Dat zinnetje op je profiel is zooo cool XD <3
Ik houd echt van dit topic ja <3 opeens leest iedereen mijn profiel, dat gedicht heb ik zelf geschreven
oké voor kika?
Dat zinnetje op je profiel is zooo cool XD <3
Een klassieker... De complimentjestrein! Iedereen kent deze wel, je geeft een complimentje aan de persoon die de vorige reactie schreef. Maakt niet uit of je die kent of niet, gewoon doen. En je gaat zoveel je wilt uiteraard ^^