Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 21
Offtopic 21
xDevilBitch zei op 22 feb 2010 - 11:06:
En daarbij, er zitten zat prachtige verhalen tussen. Dat de bandleden van TH gebruikt worden maakt in lang niet alle gevallen uit (tenzij je het over de standaard Quizlet-brol hebt). In bijvoorbeeld Fledermaus van Nadezh komt alleen Bill voor en bestaat TH niet. Als ze de naam veranderd zou hebben zou het niet eens een fanfiction zijn (tot nu toe, geen idee wat ze nog verzint ><.
Waarom typ ik dit?
(...)
Sinds al een behoorlijke tijd?
En daarbij, er zitten zat prachtige verhalen tussen. Dat de bandleden van TH gebruikt worden maakt in lang niet alle gevallen uit (tenzij je het over de standaard Quizlet-brol hebt). In bijvoorbeeld Fledermaus van Nadezh komt alleen Bill voor en bestaat TH niet. Als ze de naam veranderd zou hebben zou het niet eens een fanfiction zijn (tot nu toe, geen idee wat ze nog verzint ><.
xDevilBitch zei op 22 feb 2010 - 11:21:
Oké, prima ^^
We krijgen nog meer info deze week, en ik zal even overleggen met Iris (figuur dat samen met mij meedoet en nog niet zo gek veel gedaan heeft). Volgens mij houden we ons aan: jij tien en ik tien ^^
Maargoed, dan heb ik mijn ouders + zusje, dat zijn drie mensen, dus ik kan er nog zeven optrommelen.
Oké, prima ^^
We krijgen nog meer info deze week, en ik zal even overleggen met Iris (figuur dat samen met mij meedoet en nog niet zo gek veel gedaan heeft). Volgens mij houden we ons aan: jij tien en ik tien ^^
Maargoed, dan heb ik mijn ouders + zusje, dat zijn drie mensen, dus ik kan er nog zeven optrommelen.
MightGuy zei op 22 feb 2010 - 16:53:
Kan iemand met een rijbewijs even mijn topic doorlezen. Het zou me veel helpen.
Kan iemand met een rijbewijs even mijn topic doorlezen. Het zou me veel helpen.
Rianne zei op 22 feb 2010 - 16:59:
Er zijn niet heel veel mensen met een rijbewijs hier; volgens mij alleen dorien (CosmicPurple)
Er zijn niet heel veel mensen met een rijbewijs hier; volgens mij alleen dorien (CosmicPurple)
AnotherZero zei op 22 feb 2010 - 17:13:
http://www.brusselnieuws.be/multimedia/video/fans-van-tokio-hotel-kamperen-aan-vorst-nationaal
& dan durven mensen zeggen dat ik een freak ben? :o
komaan, hoe gaan die eruit zien donderdag, als ze het al overleven?
één nachtje oke. maar damn, toch geen ganse week?
http://www.brusselnieuws.be/multimedia/video/fans-van-tokio-hotel-kamperen-aan-vorst-nationaal
& dan durven mensen zeggen dat ik een freak ben? :o
komaan, hoe gaan die eruit zien donderdag, als ze het al overleven?
één nachtje oke. maar damn, toch geen ganse week?
lOveYouX zei op 22 feb 2010 - 17:50:
Juliee is geslaagd!!
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Juliee is geslaagd!!
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Deep in the hundred acre wood where Christopher Robin plays
You'll find the enchanted neighborhood of Christopher's childhood days
A donkey named Eeyore is his friend and Kanga and little Roo
There's Rabbit and Piglet and there's Owl, but most of all Winnie the Pooh..
[enTeigetje,wantdievergetenzehier,endaarmoestikvroegeraltijdomhuilen.]
^^ <3