Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #13
Gooi-het-eruit-topic #13
xEmma zei op 21 maart 2011 - 8:30:
Ik heb maatschappijleer af ^^
Mhihi.
Kutvak.
En nu ga ik nog lekker een uurtje niets doen [a]
Edit: Hé, wacht! Is het niet, like, lente vandaag?
Ik heb maatschappijleer af ^^
Mhihi.
Kutvak.
En nu ga ik nog lekker een uurtje niets doen [a]
Edit: Hé, wacht! Is het niet, like, lente vandaag?
MoonRocker zei op 21 maart 2011 - 14:18:
LENTE. LENTE! *hysterisch*
<3
En ik heb Engels & levensbeschouwing overleefd. Op naar Grieks en geschiedenis morgen *goede moed*
LENTE. LENTE! *hysterisch*
<3
En ik heb Engels & levensbeschouwing overleefd. Op naar Grieks en geschiedenis morgen *goede moed*
xDevilBitch zei op 21 maart 2011 - 14:53:
Donderdag proefexamen muziektheorie B. [/radio hysteria] Twee weken later het examen. Nja, ik ga het met gemak halen, maar ik wil minstens een acht en het is zo veel (o.a. 4,5 pagina's muzikale begrippen stampen). *zucht*
Donderdag proefexamen muziektheorie B. [/radio hysteria] Twee weken later het examen. Nja, ik ga het met gemak halen, maar ik wil minstens een acht en het is zo veel (o.a. 4,5 pagina's muzikale begrippen stampen). *zucht*
xjeszell zei op 21 maart 2011 - 15:02:
Dat.
---
LENTE! Ik loop hier vrolijk met m'n vest om mijn middel door de school, in een spaghettitopje, en iedereen kijkt me aan van "HEB JE HET NIET KOUUD?"
YOU CAN DO IT DAAN.<3
I BELIEVE IN YOU!
Dat.
---
LENTE! Ik loop hier vrolijk met m'n vest om mijn middel door de school, in een spaghettitopje, en iedereen kijkt me aan van "HEB JE HET NIET KOUUD?"
NaNaa zei op 21 maart 2011 - 15:02:
(...)
Dat.
---
xjeszell zei op 21 maart 2011 - 15:04:
TOMMIE, WE MATCH!
ik ben zo vrolijk, moet me inhouden om niet met Adam mee te zingen... Doe ik maar niet, aangezien ik in het computerlokaal zit.
TOMMIE, WE MATCH!
ik ben zo vrolijk, moet me inhouden om niet met Adam mee te zingen... Doe ik maar niet, aangezien ik in het computerlokaal zit.
xDevilBitch zei op 21 maart 2011 - 15:05:
@Huhusti en Tom, thank you. <3
Nja, ik ken muziekgeschiedenis, m'n toonladders, de intervallen en heb een redelijk muzikaal gehoor. ^^ -maar dan nog, een negen zou fijn zijn, dan zou ik een 7 kunnen halen op praktijk en alsnog een 8 staanwant praktijk zou nog wel eens kunnen tegenvallen zolang ik m'n etudes niet heb.
@Huhusti en Tom, thank you. <3
Nja, ik ken muziekgeschiedenis, m'n toonladders, de intervallen en heb een redelijk muzikaal gehoor. ^^ -maar dan nog, een negen zou fijn zijn, dan zou ik een 7 kunnen halen op praktijk en alsnog een 8 staan
xEmma zei op 21 maart 2011 - 16:52:
Morgen is een vriendin jarig. en we hebben slingers en ballonen en een kaart in haar locker gedaan. en het is cuwl.
&
LENTE<3
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Morgen is een vriendin jarig. en we hebben slingers en ballonen en een kaart in haar locker gedaan. en het is cuwl.
&
LENTE<3
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Gooi het er uit