Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 166
Offtopic 166
xEmma zei op 11 juni 2011 - 12:50:
Holy shit, er was zo donder. En het klonk een halve minuut lang door o.o
Edit: wauw, dat was echt in mijn beste Nederlands
Holy shit, er was zo donder. En het klonk een halve minuut lang door o.o
Edit: wauw, dat was echt in mijn beste Nederlands
neversay zei op 11 juni 2011 - 13:30:
@De mensen die naar SP gaan: Hoelaat zijn jullie daar ongeveer?
@De mensen die naar SP gaan: Hoelaat zijn jullie daar ongeveer?
ZeroGravity zei op 11 juni 2011 - 14:18:
Dat hangt van mijn moeder af. Ik hoop dat ik er zo'n halfzeven kan zijn, maar ik heb echt geen idee of dat vroeg genoeg is als ik een goede plek wil hebben.
Dat hangt van mijn moeder af. Ik hoop dat ik er zo'n halfzeven kan zijn, maar ik heb echt geen idee of dat vroeg genoeg is als ik een goede plek wil hebben.
xEmma zei op 11 juni 2011 - 16:21:
Vorige keer kwamen de meeste mensen pas vanaf een uur voordat de deuren open gingen (:
Vorige keer kwamen de meeste mensen pas vanaf een uur voordat de deuren open gingen (:
xEmma zei op 11 juni 2011 - 22:54:
Ik heb de trailer van deel twee gezien, was wel vet^^
Hij is nu in de bioscoop, niet?
Ik heb de trailer van deel twee gezien, was wel vet^^
Hij is nu in de bioscoop, niet?
KaulitzFreak zei op 12 juni 2011 - 9:49:
Ik geloof het wel
Ik heb deel 1 half gezien in de cinema
Ik ging met mijn ouders Disaster Movie kijken, maar papa vond hem zo saai dat hij na een kwartier sliep, ik vond hem niet leuk, en mama vond hem saai, en toen zijn we na de pauze Kung Fu Panda gaan kijken
Ik geloof het wel
Ik heb deel 1 half gezien in de cinema
Ik ging met mijn ouders Disaster Movie kijken, maar papa vond hem zo saai dat hij na een kwartier sliep, ik vond hem niet leuk, en mama vond hem saai, en toen zijn we na de pauze Kung Fu Panda gaan kijken
neversay zei op 12 juni 2011 - 16:39:
Sinds gister doe ik weer pogingen om gitaar te leren spelen. Alleen. Ik word er chagrijnig van. Ik ben pas blij als het echt goed klinkt, en dat gebeurd dus nooit. x']
Sinds gister doe ik weer pogingen om gitaar te leren spelen. Alleen. Ik word er chagrijnig van. Ik ben pas blij als het echt goed klinkt, en dat gebeurd dus nooit. x']
Eliros zei op 12 juni 2011 - 17:44:
Ik heb mijn gummybeertjes op kleur gesorteerd. Er ligt nu een regenboog aan overheerlijke beertjes voor mijn neus. MJAM. <3
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Ik heb mijn gummybeertjes op kleur gesorteerd. Er ligt nu een regenboog aan overheerlijke beertjes voor mijn neus. MJAM. <3
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Blub.