Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #21
Gooi-het-eruit-topic #21
ZeroGravity zei op 10 juli 2011 - 20:27:
Ja, dat zag ik ook al. Ik wilde net vragen of het klopte dat ze niet meer actief was, en vroeg me kinda af waarom...
Ja, dat zag ik ook al. Ik wilde net vragen of het klopte dat ze niet meer actief was, en vroeg me kinda af waarom...
ZeroGravity zei op 10 juli 2011 - 20:31:
Ja. Dat weet ik. En ook daarom vroeg ik me dus af. Waarom, maar dat zal ik aan haar moeten vragen, I guess...
Ja. Dat weet ik. En ook daarom vroeg ik me dus af. Waarom, maar dat zal ik aan haar moeten vragen, I guess...
Eliros zei op 10 juli 2011 - 20:34:
Hmhm.
Maar goed, ze heeft mijn humeur ernstig verziekt, dus laten we 't maar niet meer over al dat gezeik hebben.
Hmhm.
Maar goed, ze heeft mijn humeur ernstig verziekt, dus laten we 't maar niet meer over al dat gezeik hebben.
Eliros zei op 10 juli 2011 - 20:42:
Dat vind ik best, iedereen verdient een tweede kans, maar als je weer zulke stunts flikt, heb je binnen een paar minuten een officiële waarschuwing of een ban aan je broek hangen.
Dat vind ik best, iedereen verdient een tweede kans, maar als je weer zulke stunts flikt, heb je binnen een paar minuten een officiële waarschuwing of een ban aan je broek hangen.
xEmma zei op 10 juli 2011 - 20:48:
Nuh, uitnodigingen schrijven is lastig. en dan ook nog iedereens goede emailadres zoeken.. O.O
Nuh, uitnodigingen schrijven is lastig. en dan ook nog iedereens goede emailadres zoeken.. O.O
xEmma zei op 10 juli 2011 - 21:09:
PADAM! Nieuwe verhaal komt online, ookal is het laatste deel nog niet gebètaad. (hoe the fuck schrijf je dat eigenlijk?)
Oh, oh, ik ga een Schrijvers ID aanmaken*voelt zich stoer*
PADAM! Nieuwe verhaal komt online, ookal is het laatste deel nog niet gebètaad. (hoe the fuck schrijf je dat eigenlijk?)
Eliros zei op 10 juli 2011 - 21:10:
PADAM! Nieuwe verhaal komt online, ookal is het laatste deel nog niet gebètaad. (hoe the fuck schrijf je dat eigenlijk?)YAY!
CosmicPurple zei op 10 juli 2011 - 21:10:
Vraag het aan je beta?
gebètaad. (hoe the fuck schrijf je dat eigenlijk?)
Vraag het aan je beta?
xDevilBitch zei op 10 juli 2011 - 21:15:
Wauw, ik heb mijn zusje zover dat ik d'r Harry Potter mag voorlezen zonder haar vast te tapen aan haar bed.
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Wauw, ik heb mijn zusje zover dat ik d'r Harry Potter mag voorlezen zonder haar vast te tapen aan haar bed.
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
gooi het er maar uit:3