Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #233
Offtopic #233
Bodine zei op 4 jan 2015 - 23:05:
Een beetje. De afzuigkap staat nog steeds aan maar de ramen en deuren zijn weer dicht.
Een beetje. De afzuigkap staat nog steeds aan maar de ramen en deuren zijn weer dicht.
realMe zei op 5 jan 2015 - 16:06:
oud vet stinkt echt ja, maar normaal heb ik er nooit zo'n last van. Krijg dan alleen maar honger.
oud vet stinkt echt ja, maar normaal heb ik er nooit zo'n last van. Krijg dan alleen maar honger.
1Dzayn zei op 5 jan 2015 - 16:49:
Aaaaaahhhhhh ik heb mn eerste dag terug overleefd *party*
Hebben jullie je eerste dag overleefd?
Aaaaaahhhhhh ik heb mn eerste dag terug overleefd *party*
Hebben jullie je eerste dag overleefd?
Krewella zei op 5 jan 2015 - 17:53:
Ik begon om 9 en ben net vrij, i survived. Het was leuk om de kindjes weer terug te zien (:
Ik begon om 9 en ben net vrij, i survived. Het was leuk om de kindjes weer terug te zien (:
1Dzayn zei op 5 jan 2015 - 18:54:
Nee toch? Tenzij je een miskraam hebt, bloed je volgens mij niet meer na twee/drie maanden in je zwangerschap
Nee toch? Tenzij je een miskraam hebt, bloed je volgens mij niet meer na twee/drie maanden in je zwangerschap
YarahartBill zei op 5 jan 2015 - 18:54:
You don't even wanna know.
@Huss; I know.
@Iv; heb je wel eens dat programma gezien: I didn't know I was pregnant? Daar bloeden de dames iedere maand terwijl ze zwanger zijn.
En wie zou jou dan zwanger gemaakt kunnwn hebben? ^^
You don't even wanna know.
@Huss; I know.
@Iv; heb je wel eens dat programma gezien: I didn't know I was pregnant? Daar bloeden de dames iedere maand terwijl ze zwanger zijn.
Bodine zei op 5 jan 2015 - 18:55:
@Iv; nou, het kan dus dat je gewoon doorbloedt.
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
@Iv; nou, het kan dus dat je gewoon doorbloedt.
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
PUSSSSSSSIES!