Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [3]

FanFic Schrijft [3]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 jan 2015 - 11:56:
Lieve FanFic'ers,

Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma

Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K
- Dorien - 7K - Speed of Darkness
- xCalPal - 7K - The Last of Us
- Jess - 7K

Gezamenlijk woordendoel
267500 woorden [210500]

Huidig aantal woorden
131199

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 4 jan 2015 - 13:17:
Yeaah ik ben al bezig met nog wat woorden te schrijven alleen de 10K zit er niet als ik door werk maybe nog 5 of 7

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2015 - 13:18:
Ook netjes. Succes in ieder geval!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 jan 2015 - 13:19:
@ Bodine: Mijn verhaal is ook een beetje niet heel vrolijk. Ik heb jullie wat lievere stukjes laten lezen dan representatief is voor mijn verhaal. Blijkbaar zijn de lyrics van Sick Puppies die mij aanspreken allemaal een beetje ongelukkig en agressief haha.

@ Nadja: Geeft helemaal niets! FF Schrijft is voor de leuk, het is geen verplichting. Je hoef je excuses niet aan te bieden hoor. (: Leuk dat je het geprobeerd hebt!

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 4 jan 2015 - 13:20:
@Bodine, Bedankt ik ga zeker mijn best doen voor 10K maar anders wss 7

@Emma Haha oke dat is meestal een gewoonte (;

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 4 jan 2015 - 13:26:
@Emms en Bo: Dat doe ik ook wel vaker! Maar ook vooral omdat ik altijd muziek op heb staan als ik schrijf of nadenk over een plot. Ik vind het wel fijn, omdat het vaak wel een duidelijke richtlijn geeft =)

En, I did it! Woooop! Ik zit nu op de 7583 woorden!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2015 - 13:28:
Yaaaaay Jamil!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 jan 2015 - 13:29:
Super Jamila! Ook jij bent nu roooood. ^^
Bijna 1/3 van de deelnemers heeft het gehaald, nu de rest nog.

Idelle
Idelle

Idelle is offline

[143]
Idelle zei op 4 jan 2015 - 13:31:
@Emma: ik werk wel met verhaalplannen, maar praktijk wijst uit dat mijn personages er nooit langer dan twee hoofdstukken mee door willen gaan. Ik laat ze redelijk los, maar het is af en toe frustrerend als je eens wist hoeveel tijd ik af en toe in die plannen steek...

Bijvoorbeeld: ik had in mijn gedachten een koning, een astronoom en een astroloog. Nu was die koning wel oké, mijn astronoom zo'n gevalletje van de Snicker-reclame en de astroloog werkelijk een zak.

Nu is die koning twijfelachtig oké, de astronoom een zak en heb ik medelijden met de astroloog...

Heb ik gebrek aan disciplinegevoel? Misschien.

Maar het schrijven met songteksten lijkt me ook wel eens leuk om te proberen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2015 - 13:35:
Haha, Idelle (hoe heet je eigenlijk?), dat heb ik ook! Ik schreef ooit een verhaal over Bill in een psychiatrische inrichting. Uiteindelijk is dat een verhaal geworden over Harry in een gevangenis.
Mijn plots vallen ook altijd binnen twee hoofdstukken uit elkaar, ja. -high five-

Idelle
Idelle

Idelle is offline

[143]
Idelle zei op 4 jan 2015 - 13:37:
't Is toch leuk hoe je personages toch een beetje schijnen te leven nietwaar :-)

En ik heet eigenlijk Marieke. Idelle is een hoofdpersoon van een van mijn verhalen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2015 - 13:37:
Oh! Oh jee, een goede vriendin van mij heet ook Marieke, hier komt verwarring. 8D Maar leuk.
&het is zeker leuk als je personages leven, jaaaaa. Maar ik voel ook zeker de frustratie.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 4 jan 2015 - 13:39:
Dat heb ik tot nu eigenlijk altijd gehad, maar helaas had ik daar niet alleen bij mijn personages last van, maar ook met het hele verhaallijn en kreeg ik mijn verhalen nooit af..

En ik wil weer een FanFic schrijft! Over twee of drie weken ofzo, dan is het lekker rustig met school

En oh jee! Ik moet ook nog het verhaal voor Bo's wedstrijd afmaken.. ghehe

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 jan 2015 - 13:40:
@ Jamila: oh jee, dat is wel weer snel, ik weet niet of iedereen dan meteen alweer tijd heeft voor een FF schrijft haha. Maar volgens mij is iedereen er redelijk enthousiast over, dus het lijkt me redelijk zeker dat er een nieuwe komt.

Nadja
Nadja

Nadja is offline

[131]
Nadja zei op 4 jan 2015 - 13:46:
Als er iemand zin heeft in wordwar kan het wel gebruiken hahaxx

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2015 - 13:47:
EN NU ISSIE VOL!