Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #248
Offtopic #248
Kayley zei op 18 jan 2016 - 19:03:
Ik word echt grumpy cat door de kou, maar ik werd wel weer warm geknuffeld op school dus 't was niet vreselijk vandaag.
Ik word echt grumpy cat door de kou, maar ik werd wel weer warm geknuffeld op school dus 't was niet vreselijk vandaag.
Merula zei op 18 jan 2016 - 20:50:
Ghehe, ik zal maar niet zeggen dat ik zelfs met dit weer buiten werk...
Ghehe, ik zal maar niet zeggen dat ik zelfs met dit weer buiten werk...
xNadezhda zei op 18 jan 2016 - 20:55:
Respect, Merula. Wat voor werk doe je?
Also @ Kay: I feel you, behalve dat ik niet werd warmgeknuffeld. Ik had wel een kat op mijn voeten net, though.
Respect, Merula. Wat voor werk doe je?
Also @ Kay: I feel you, behalve dat ik niet werd warmgeknuffeld. Ik had wel een kat op mijn voeten net, though.
Merula zei op 18 jan 2016 - 21:36:
Stallen schoonmaken, vegen en dieren knuffelen. Niet erg hoog opgeleid, maar ik vind het leuk! Eigenlijk wen je er heel snel aan, hoor!
Stallen schoonmaken, vegen en dieren knuffelen. Niet erg hoog opgeleid, maar ik vind het leuk! Eigenlijk wen je er heel snel aan, hoor!
Bodine zei op 19 jan 2016 - 9:25:
Ik ben vanaf Centraal naar het Lipsius aan het lopen maar ik heb geen gevoel meer in m'n tenen /:
Hoe overleven jullie de winterkou?
Ik ben vanaf Centraal naar het Lipsius aan het lopen maar ik heb geen gevoel meer in m'n tenen /:
Hoe overleven jullie de winterkou?
Chayenne zei op 19 jan 2016 - 10:45:
Wat Iv zegt. Het is zo koud.
Ik voelde mn vingers ook niet meer na tien minuten fietsen :/
Wat Iv zegt. Het is zo koud.
Ik voelde mn vingers ook niet meer na tien minuten fietsen :/
xNadezhda zei op 19 jan 2016 - 11:18:
2016 needs to chill :/ Glenn Frey was van de Eagles, de band die praktisch mijn hele interesse in muziek heeft voortgebracht.
& ik draag gewoon heel veel sokken als het zo koud is. Niet dat dat voor m'n vingers helpt, maar ik heb in elk geval nog gevoel in mijn tenen.
2016 needs to chill :/ Glenn Frey was van de Eagles, de band die praktisch mijn hele interesse in muziek heeft voortgebracht.
& ik draag gewoon heel veel sokken als het zo koud is. Niet dat dat voor m'n vingers helpt, maar ik heb in elk geval nog gevoel in mijn tenen.
YarahartBill zei op 19 jan 2016 - 12:15:
Dikke sokken, UGG's, als het echt te koud is een legging onder je broek, een hemd, tanktop, shirt en vest aan. En daarover nog een jas met sjaal, muts en handschoenen. Layers, is the key word in this.
Dikke sokken, UGG's, als het echt te koud is een legging onder je broek, een hemd, tanktop, shirt en vest aan. En daarover nog een jas met sjaal, muts en handschoenen. Layers, is the key word in this.
Merula zei op 19 jan 2016 - 13:10:
Dikke jas en handschoenen... Hopen dat er niet teveel koude wind staat.
Dikke jas en handschoenen... Hopen dat er niet teveel koude wind staat.
xNadezhda zei op 19 jan 2016 - 14:04:
Blijkbaar had ik per ongeluk het touchpad van m'n laptop uitgezet. Ik weet nu in elk geval hoe je door Word navigeert zonder de muis te gebruiken :'
Blijkbaar had ik per ongeluk het touchpad van m'n laptop uitgezet. Ik weet nu in elk geval hoe je door Word navigeert zonder de muis te gebruiken :'
MoonRocker zei op 19 jan 2016 - 14:24:
Ahhh, dat had ik ook een keer, Dezh. En ik me maar afvragen waarom m'n touchpad het opeens niet meer deed ._.
En ik ga gewoon zo min mogelijk naar buiten :]
Ahhh, dat had ik ook een keer, Dezh. En ik me maar afvragen waarom m'n touchpad het opeens niet meer deed ._.
En ik ga gewoon zo min mogelijk naar buiten :]
xNadezhda zei op 19 jan 2016 - 16:26:
Ik struikelde net over de Duitse uitspraak "Brot kann schimmeln, was kannst du?" EN IK KOM NIET MEER BIJ _0_
Ik struikelde net over de Duitse uitspraak "Brot kann schimmeln, was kannst du?" EN IK KOM NIET MEER BIJ _0_
Bodine zei op 19 jan 2016 - 17:33:
hahahahha x'D
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
hahahahha x'D
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
LEEEEEEEEG!