Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #249
Offtopic #249
YarahartBill zei op 11 feb 2016 - 23:43:
scorpio: drunken kissing/confessionsIk zie mij dit eigenlijk nog wel doen. En dan In Real Life.
1Dzayn zei op 12 feb 2016 - 8:36:
Dit zie ik mezelf wel schrijven tbh
Edit (09.51): er is een cat cafe geopened in groningen *-*
taurus: fake/pretend relationship turns real
Dit zie ik mezelf wel schrijven tbh
Edit (09.51): er is een cat cafe geopened in groningen *-*
xNadezhda zei op 12 feb 2016 - 10:41:
(ik zie mezelf bijna al die dingen wel schrijven honestly. oeps)
Kattencafé? :o Tell us more?
(ik zie mezelf bijna al die dingen wel schrijven honestly. oeps)
Kattencafé? :o Tell us more?
Chayenne zei op 12 feb 2016 - 10:44:
Oooh die moet ik even een bezoekje brengen in Groningen.
Oooh die moet ik even een bezoekje brengen in Groningen.
xNadezhda zei op 12 feb 2016 - 11:38:
Er zat net iemand aan de andere kant van het gangpad in de trein, een roze bundel in haar armen, ik dacht "baby" en keek verder niet. Daarnet stond ze op en ik kreeg bijna een hartaanval, ik dacht dat ze haar baby op de grond gooide - alleen was het dus een hondje in een Hello-Kitty-jas.
Er zat net iemand aan de andere kant van het gangpad in de trein, een roze bundel in haar armen, ik dacht "baby" en keek verder niet. Daarnet stond ze op en ik kreeg bijna een hartaanval, ik dacht dat ze haar baby op de grond gooide - alleen was het dus een hondje in een Hello-Kitty-jas.
RivLovee zei op 12 feb 2016 - 12:48:
Een meisje uit de eerste liep rond in een griffoendor vest compleet met stropdas enzo en ik gaf haar een complimentje en ze werd helemaal blij dat ik het herkende en aww <3
Een meisje uit de eerste liep rond in een griffoendor vest compleet met stropdas enzo en ik gaf haar een complimentje en ze werd helemaal blij dat ik het herkende en aww <3
1Dzayn zei op 12 feb 2016 - 13:57:
Het is een cafe waar je koffie of een broodje of cake enz kan eten/drinken en dat allemaal met katten om je heen en blijkbaar is het de tweede in nederland
Het is een cafe waar je koffie of een broodje of cake enz kan eten/drinken en dat allemaal met katten om je heen en blijkbaar is het de tweede in nederland
MariTom zei op 13 feb 2016 - 19:04:
Ja, het kattencafe <3 En binnenkort komt er nog eentje in Groningen! Ik wil er zo graag heen.
Ja, het kattencafe <3 En binnenkort komt er nog eentje in Groningen! Ik wil er zo graag heen.
Bodine zei op 13 feb 2016 - 21:07:
Ik denk dat ik me heel asociaal zou voelen als we met zo'n grote groep zo'n cafeetje in gingen.
Ik denk dat ik me heel asociaal zou voelen als we met zo'n grote groep zo'n cafeetje in gingen.
MariTom zei op 13 feb 2016 - 21:08:
Ja, het is inderdaad niet zo groot, dus dat kan eigenlijk alleen als we maar met een stuk of 5 à 6 zijn c:
Ja, het is inderdaad niet zo groot, dus dat kan eigenlijk alleen als we maar met een stuk of 5 à 6 zijn c:
Kayley zei op 13 feb 2016 - 21:54:
Ik ben allergisch, dus voor mij zit het er niet in. :'
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Ik ben allergisch, dus voor mij zit het er niet in. :'
Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt
Barst maar los.