Hoofdcategorieën
Home » Forum » FanFiction promoten » De Cyrondil
De Cyrondil
Faramir zei op 26 jan 2010 - 21:47:
- Ik neem dan ook aan dat je weet wat allemaal van je vergt om een boek te schrijven. mijn boek is niet zo heel erg dik maar slechts 243 blz tot nu toe.
- Je hebt gelijk dat dit een onnodige discussie is maar sommigen hebben vooroordelen op het boek er dat is iets waar ik een beetje door geprikkeld wordt.
- het LIJKT potc maar sommige denk te beweren dat de verhaallijnen precies het zelfde zijn en dat het verhaal gewoon een kopie daarvan is.
En ga nou niet beweren dat ik dat niet heb gezegt.
Ik herhaal sommige dingen omdat wat mensen het niet goed begrijpen.
- Ik heb in één van mijn reactie ook gezegd dat ik weet dat jullie opbouwende kritiek geven. alleen ik dacht de meesten weten dat je het ook op een andere manier te brengen zoals een het genoemde voorbeeld.
- En sommigen denk dingen beter te weten zoals het voorbeeld dat sommigen zeggen dat ik boos ben.
Als ik echt boos ben dan zou ik dan toch allang zijn gestopt niet dan?
- Misschien een tip: De schrijver weet zelf wel of het verhaal ergens op een film of boek lijkt dus confronteer hem daar niet steeds mee. Denk je nou echt dat dat de schrijver helpt met het schrijven van zijn boek. Laat hem dan toch lekker.
Een vast besloten schrijver zal echt niet het boek veranderen omdat jullie zitten te beweren dat het een bepaald onderwerp is.
- Ik neem dan ook aan dat je weet wat allemaal van je vergt om een boek te schrijven. mijn boek is niet zo heel erg dik maar slechts 243 blz tot nu toe.
- Je hebt gelijk dat dit een onnodige discussie is maar sommigen hebben vooroordelen op het boek er dat is iets waar ik een beetje door geprikkeld wordt.
- het LIJKT potc maar sommige denk te beweren dat de verhaallijnen precies het zelfde zijn en dat het verhaal gewoon een kopie daarvan is.
En ga nou niet beweren dat ik dat niet heb gezegt.
Ik herhaal sommige dingen omdat wat mensen het niet goed begrijpen.
- Ik heb in één van mijn reactie ook gezegd dat ik weet dat jullie opbouwende kritiek geven. alleen ik dacht de meesten weten dat je het ook op een andere manier te brengen zoals een het genoemde voorbeeld.
- En sommigen denk dingen beter te weten zoals het voorbeeld dat sommigen zeggen dat ik boos ben.
Als ik echt boos ben dan zou ik dan toch allang zijn gestopt niet dan?
- Misschien een tip: De schrijver weet zelf wel of het verhaal ergens op een film of boek lijkt dus confronteer hem daar niet steeds mee. Denk je nou echt dat dat de schrijver helpt met het schrijven van zijn boek. Laat hem dan toch lekker.
Een vast besloten schrijver zal echt niet het boek veranderen omdat jullie zitten te beweren dat het een bepaald onderwerp is.
KolaLollie zei op 26 jan 2010 - 21:51:
héé, denk aan het zand. I;
oké. je hebt gelijk, het zal vast wel niet zo erg op PotC lijken, schrijven ís moeilijk - net als opbouwende kritiek geven, overigens - en je hoeft helemaal niets te veranderen, dat maakt ons NIETS uit. echt, he-le-maal niets. ga gewoon lekker je gang.
volgensmijmnoetenwegrindgebruiken, dat komt harder aan dan zand. ^^''
en stiekem had ik niets moeten zeggen, sorry. :x
héé, denk aan het zand. I;
oké. je hebt gelijk, het zal vast wel niet zo erg op PotC lijken, schrijven ís moeilijk - net als opbouwende kritiek geven, overigens - en je hoeft helemaal niets te veranderen, dat maakt ons NIETS uit. echt, he-le-maal niets. ga gewoon lekker je gang.
en stiekem had ik niets moeten zeggen, sorry. :x
xDevilBitch zei op 26 jan 2010 - 21:56:
Of beton ^^
Ik luister erg slecht naar mezelf, Daniëlle, wat zei ik nou? Wegblijven hier!
Of beton ^^
Faramir zei op 27 jan 2010 - 19:16:
Als jullie nog geïnterreseerd zijn hier op: http://www.fanfic.nl/fiction/2234/een-nieuw-verhaal/ zie je een soort van verhaal van de Cyrondil.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en misschien een beter beeld krijgen.
Als jullie nog geïnterreseerd zijn hier op: http://www.fanfic.nl/fiction/2234/een-nieuw-verhaal/ zie je een soort van verhaal van de Cyrondil.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en misschien een beter beeld krijgen.
Het is een boek dat gaat over een jongen Oliver genaamd die zijn ouders nooit heeft gekend.
Maar op een dag zit hij bij de haven naar een varend marineschip te kijken. Hij ziet dat de Mariniers een gevangende bij zich hebben.
De gevangenen Is Kapitein John Smith voormalig kapitein van De Cyrondil.
Hij wordt door de marine opgesloten in een cel waaronder voor moord, plundering en piratenrij.
Op de nacht dat de piraten gevangen word genomen wordt de stad aangevallen.
Ze worden aangevallen door piraten die iets lijken te zoeken.
De piraten lopen de stad rond en vallen alles wat op hun pad komt aan.
Oliver beseft dat de piraat in de gevangenis meer over deze aanval weet.
En daarom gaat hij naar de gevangenis en probeert hij de piraat op te zoeken.
De piraat lijkt geobserdeerd te zijn door de sleutel die Oliver jaren lang bij zich draagt.
Het is het enige erfstuk dat hij nog van zijn vader heeft.
De piraat zegt zijn vader te kennen en misschien weet waar hij is.
Oliver sluit met de piraat een deal en bevrijdt hem uit de gevangenis.
Samen stelen ze De Cyrondil die door de marine in beslag was genomen.
Ze varen met dat schip de wereld over opzoek naar Oliver's vader.
Maar de Piraat John Smith heeft zo zijn eigen plannen.
Later komt Oliver erachter dat Kapitein Smith is vervloekt.
En dat kapitein Smith hoe hij het moet opheffen.
Om de vloek op te heffen moet ze een offer van elk crewlid in de schaal van de godin gooien.
Kapitein Smith steelt een lijst met piraten en zoekt alle namen van zijn oud-crewleden op.
En hij gaat samen met Oliver ook opzoek naar de namen op de lijst.
Maar ze worden ook steeds achtervolgd door Black Wallace.
Black Wallace is net als Kapitein Smith vervloekt.
Maar hij wil dat de vloek blijft voort bestaan.
Omdat hij zo niet gedood kan worden.
Black Wallace doet er dan ook alles aan om Kapitein Smith te doden zodat de vloek niet meer kan opgeheven worden.
Dit is een korte samenvatting over de Cyrondil.
Voor wat meer informatie over de Cyrondil kun je bij >overig>De cyrondil informatie kijken en als die informatie die je wil er nog niet bij staat stuur me een PMpje dan zet ik die informatie erbij.
Voor geïnterseerde op deze site kun je een verhaal lezen over de Cyrondil:
http://www.fanfic.nl/fiction/2234/een-nieuw-verhaal/