Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 21
Offtopic 21
Rianne zei op 10 feb 2010 - 21:14:
Hmpf.
ECHTWAAAR? O:
Wil je tegen hem zeggen dat ik heel braaf ben?
Hmpf.
xDevilBitch zei op 10 feb 2010 - 21:22:
Je wil niet weten wat ik allemaal heb uitgespookt om boeken van de volwassen afdeling in de bieb toch mee te krijgen, zo'n twee, drie jaar gelden... (ze willen ze trouwens negen van de tien keer nog niet meegeven...)
Je wil niet weten wat ik allemaal heb uitgespookt om boeken van de volwassen afdeling in de bieb toch mee te krijgen, zo'n twee, drie jaar gelden... (ze willen ze trouwens negen van de tien keer nog niet meegeven...)
NaNaa zei op 10 feb 2010 - 21:23:
Hehe. x']
Ik las gewoon die van mn ouders ^^
Desnoods de zweedse, als er geen andere was ^^
Hehe. x']
Ik las gewoon die van mn ouders ^^
Desnoods de zweedse, als er geen andere was ^^
Kayley zei op 10 feb 2010 - 21:28:
Ik las vroeger weinig, behalve zo'n beetje elk boek in de bibliotheek in mijn leeftijdscategorie.
Ik ben nooit iemand geweest die dingen deed die niet mochten.
Ik las vroeger weinig, behalve zo'n beetje elk boek in de bibliotheek in mijn leeftijdscategorie.
Ik ben nooit iemand geweest die dingen deed die niet mochten.
CosmicPurple zei op 10 feb 2010 - 21:28:
Ik las ze in de bib.
Ik las ze in de bib.
NaNaa zei op 10 feb 2010 - 21:30:
Ik ook niet. Ik las ook geen volwassene boeken omdat het eh. Volwasse thema's had ofzo, maar omdat het beter eh. Geschreven is enzo ^^
Ik ook niet. Ik las ook geen volwassene boeken omdat het eh. Volwasse thema's had ofzo, maar omdat het beter eh. Geschreven is enzo ^^
Kayley zei op 10 feb 2010 - 21:30:
Ja, dat snap ik. Maar dan nog.
Soms komt verstand echt met de jaren, ik ben het toonbeeld daarvan! ^^
Ja, dat snap ik. Maar dan nog.
Soms komt verstand echt met de jaren, ik ben het toonbeeld daarvan! ^^
CosmicPurple zei op 10 feb 2010 - 21:31:
Oh my god, nog zo'n stom verhaal van mij.
Mijn ouders hebben me toen ik elf was als vermist opgegeven bij de politie toen ik na school niet naar huis kwam. Ik woonde op vijf minuten van de school en kwam normaal elke dag stipt om vijf na vier thuis. Uiteindelijk kwam ik opdagen toen de bib sloot...
Oh my god, nog zo'n stom verhaal van mij.
Mijn ouders hebben me toen ik elf was als vermist opgegeven bij de politie toen ik na school niet naar huis kwam. Ik woonde op vijf minuten van de school en kwam normaal elke dag stipt om vijf na vier thuis. Uiteindelijk kwam ik opdagen toen de bib sloot...
MoonRocker zei op 10 feb 2010 - 21:37:
@Do; Maarmaar, dus dan... Aanbidden Kay en ik jouw vader ö
En vroeger werd ik gepest. En was ik vriendloos (heel erg letterlijk). Dus wat doe je dan? Juist, dan lees je elke middag een boek. En dan ook echt elke middag een ander boek. En nu lees ik heel snel daardoor
Blahblah *heeft net koffie op*
@Do; Maarmaar, dus dan... Aanbidden Kay en ik jouw vader ö
En vroeger werd ik gepest. En was ik vriendloos (heel erg letterlijk). Dus wat doe je dan? Juist, dan lees je elke middag een boek. En dan ook echt elke middag een ander boek. En nu lees ik heel snel daardoor
Blahblah *heeft net koffie op*
xSoParanoid zei op 10 feb 2010 - 21:42:
Ik las nooit boeken ik was altijd buiten gekke dinge doen
Ik las nooit boeken ik was altijd buiten gekke dinge doen
NaNaa zei op 10 feb 2010 - 21:46:
Ik las of ik schreef. Ik speelde nóóit buiten.
@Kay; Hm. Ja. Nou. Ik durf ook te wedden dat ik nu wat slimmer ben ^^"
@Dorien; Omg. Stiekem vind ik dat wel cewl. Maar ook zielig voor je ouders. Enen. Ginne ze dan niet kijken bij de Bibliotheek?
Ik las of ik schreef. Ik speelde nóóit buiten.
@Kay; Hm. Ja. Nou. Ik durf ook te wedden dat ik nu wat slimmer ben ^^"
@Dorien; Omg. Stiekem vind ik dat wel cewl. Maar ook zielig voor je ouders. Enen. Ginne ze dan niet kijken bij de Bibliotheek?
Kayley zei op 10 feb 2010 - 21:47:
Ik speelde heel vaak buiten. Vroeger was ik best een sociale kiddo.
@Do: Ja, dat zou ik ook denken. Keken ze daar dan niet?
Ik speelde heel vaak buiten. Vroeger was ik best een sociale kiddo.
@Do: Ja, dat zou ik ook denken. Keken ze daar dan niet?
CosmicPurple zei op 10 feb 2010 - 21:53:
@ Julia: als je ooit op bezoek komt, snap je het wel
@ Kay&Tessa: nou, normaal gezien ging ik mijn schooltas afzetten voor ik naar de bib ging. Maar net die dag zat ik met mijn hoofd bij het boek dat ik per sé wou halen [iets voor een boekbespreking] en ik ging recht naar de bib en bleef daar plakken in de leeskelder helemaal achteraan met een verdedigingswal van boeken om me heen, ook al mocht ik er maar vijf meenemen. En ik ging ook zelden alleen naar de bib, meestal ging mijn opa mee. Dus nee, ze gingen maar meteen van het ergste uit.
@ Julia: als je ooit op bezoek komt, snap je het wel
@ Kay&Tessa: nou, normaal gezien ging ik mijn schooltas afzetten voor ik naar de bib ging. Maar net die dag zat ik met mijn hoofd bij het boek dat ik per sé wou halen [iets voor een boekbespreking] en ik ging recht naar de bib en bleef daar plakken in de leeskelder helemaal achteraan met een verdedigingswal van boeken om me heen, ook al mocht ik er maar vijf meenemen. En ik ging ook zelden alleen naar de bib, meestal ging mijn opa mee. Dus nee, ze gingen maar meteen van het ergste uit.
Deep in the hundred acre wood where Christopher Robin plays
You'll find the enchanted neighborhood of Christopher's childhood days
A donkey named Eeyore is his friend and Kanga and little Roo
There's Rabbit and Piglet and there's Owl, but most of all Winnie the Pooh..
[enTeigetje,wantdievergetenzehier,endaarmoestikvroegeraltijdomhuilen.]
^^ <3