Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Eend, eend, gans! 3
Eend, eend, gans! 3
Eliros zei op 28 maart 2010 - 19:07:
Zo erg was dat niet. Hij had het alleen maar over zijn... Oh, ja. Dat was behoorlijk seksistisch...
Zo erg was dat niet. Hij had het alleen maar over zijn... Oh, ja. Dat was behoorlijk seksistisch...
Kayley zei op 28 maart 2010 - 19:09:
Nieuwe Gans, eens niet over Tokio Hotel.
Vier mensen, een tweeling (jongens) en twee meisjes die gewoon vriendinnen zijn. De jongens kunnen de meisjes niet uitstaan, en vice versa.
En dan moeten ze alle vier meedoen aan het schooltoneel.
Het toneelstuk mag je zelf kiezen, en alles wat er gebeurd natuurlijk ook. ^^
(...)
Voor mij wel
Ik ben mijn 'Carriere' pas net begonnen
Niet dat ie dan zo schoon is, bv. gister het gesprek van dickmans x'D
Nieuwe Gans, eens niet over Tokio Hotel.
Vier mensen, een tweeling (jongens) en twee meisjes die gewoon vriendinnen zijn. De jongens kunnen de meisjes niet uitstaan, en vice versa.
En dan moeten ze alle vier meedoen aan het schooltoneel.
Het toneelstuk mag je zelf kiezen, en alles wat er gebeurd natuurlijk ook. ^^
Rosie16 zei op 28 maart 2010 - 19:09:
Tja, en dat ging ook over...wat ik allemaal verstond was jeweetwel van voren enzo
-Ahumahum
Hoeveel woorden?
Tja, en dat ging ook over...wat ik allemaal verstond was jeweetwel van voren enzo
-Ahumahum
Hoeveel woorden?
Eliros zei op 28 maart 2010 - 19:10:
Is het een SA, of een gewoon verhaal?
Koel onderwerp trouwens :'D
Eend.
Is het een SA, of een gewoon verhaal?
Koel onderwerp trouwens :'D
Eend.
Kayley zei op 28 maart 2010 - 19:13:
Dat mag ze vrij kiezen. Een Stand Alone lijkt me makkelijker, maar het mag een gewoon verhaal zijn. ^^
Dat mag ze vrij kiezen. Een Stand Alone lijkt me makkelijker, maar het mag een gewoon verhaal zijn. ^^
Rosie16 zei op 28 maart 2010 - 21:42:
Ik denk dat het een SA wordt ^^
Eend
Ik denk dat het een SA wordt ^^
Eend
xjeszell zei op 31 maart 2010 - 20:45:
HIJ IS AF, ELISEEEE.
http://www.fanfic.nl/chapters/14891/switched/
En eend.
en k moet aan mijn striptekening gans werken, maar die lukt niet, sorryyy.
HIJ IS AF, ELISEEEE.
http://www.fanfic.nl/chapters/14891/switched/
En eend.
Eend, eend, gans! Het lijkt een beetje op truth or dare, zonder het truth deel.
Je kunt twee dingen zeggen: eend of gans. Als je gans zegt moet je er een opdracht bij zetten, die degene voor je moet doen. Het is dus een goed idee om te kijken naar wat de persoon na jou heeft gezegd. Wordt de opdracht niet uitgevoerd, dan mag degene die de opdracht gaf, degene die hem moet doen een bericht sturen.
Houd er met opdrachten rekening mee dat de opdrachten via het internet te doen moeten zijn. Denk aan dingen als: maak een foto van het dichtstbijzijnde speeltuintje, schrijf een ode aan Gustav, schrijf een SA over Bills grote liefde enz.
---
Eend.