Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 46
Offtopic 46
KolaLollie zei op 19 april 2010 - 18:14:
misschienmoetjeaanGodvragenoffieaanzijnmoederwilvragenofzehetlaat
regenen.
misschienmoetjeaanGodvragenoffieaanzijnmoederwilvragenofzehetlaat
regenen.
Kayley zei op 19 april 2010 - 18:14:
Ik wil zalf! *stampt met voeten op de grond*
@Do: Ik hoop ook voor jou en jouw zus dat je vader op tijd een vliegtuig terug heeft. Maar er stijgen al weer vliegtuigen op, bepaalde maatschappijen doen proefvluchten. Kan hij anders niet met een huurauto?
@Do: Ik hoop ook voor jou en jouw zus dat je vader op tijd een vliegtuig terug heeft. Maar er stijgen al weer vliegtuigen op, bepaalde maatschappijen doen proefvluchten. Kan hij anders niet met een huurauto?
CosmicPurple zei op 19 april 2010 - 18:17:
Hij zit in China
Hij zit in China
KolaLollie zei op 19 april 2010 - 18:19:
China. o.o
oh.
léuk.
kannienietineenkartonnendoosgaanzittenenzichzelfopsturenmetdepost? I;
China. o.o
oh.
léuk.
kannienietineenkartonnendoosgaanzittenenzichzelfopsturenmetdepost? I;
Kayley zei op 19 april 2010 - 18:25:
Jha, maar, nou, in Vietnam stijgt er morgenavond normaal gezien een vliegtuig op, want Free van mijn klas zit in Vietnam vast, en dan als hij met de huurauto naar daar zou gaan, kon hij daar het vliegtuig op.
Jha, maar, nou, in Vietnam stijgt er morgenavond normaal gezien een vliegtuig op, want Free van mijn klas zit in Vietnam vast, en dan als hij met de huurauto naar daar zou gaan, kon hij daar het vliegtuig op.
MoonRocker zei op 19 april 2010 - 18:43:
Hmm.
Ik vind dat het gaat regenen zodat die wolk verdwijnt, zodat Doriens pa braaf op tijd thuis is. Punt.
En nu moet ik eten.
Hmm.
Ik vind dat het gaat regenen zodat die wolk verdwijnt, zodat Doriens pa braaf op tijd thuis is. Punt.
En nu moet ik eten.
Kayley zei op 19 april 2010 - 18:55:
Zaventem staat open voor aankomend luchtverkeer.
Het luchtruim is gesplitst in drie delen: Verboden, te vermijden en toegelaten. Veel, weinig of geen as dus.
Het luchtverkeer komt dus geleidelijk weer op gang.
(Net op het nieuws)
EDIT: Wie in Azië op vakantie of zakenreis is, kan maar ten vroegste 27 april weer terugvliegen.
Zaventem staat open voor aankomend luchtverkeer.
Het luchtruim is gesplitst in drie delen: Verboden, te vermijden en toegelaten. Veel, weinig of geen as dus.
Het luchtverkeer komt dus geleidelijk weer op gang.
(Net op het nieuws)
EDIT: Wie in Azië op vakantie of zakenreis is, kan maar ten vroegste 27 april weer terugvliegen.
neversay zei op 19 april 2010 - 20:50:
Ik vind het zo kut dat ik zo bang/laf ben ;x
(...)
Wat is er dan?
Kayley zei op 19 april 2010 - 20:51:
Waarvoor dan?
(...)
Waarvoor dan?
Her world has changed
She asks God why