Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 47
Offtopic 47
neversay zei op 25 april 2010 - 15:13:
Arme Do *hug*
Toch lijkt het me leuk om te zien ;x
Verjaardagsfeest van mijn zus, scène 1.
"Water is om u in te wassen," zei mijn grootvader, na zijn zoveelste glas wijn, net voor hij zijn stropdas om zijn hoofd knoopte en het Vlaamse volkslied begon te brullen. God, I hate my family :'
Het feest is trouwens nog bezig, dus ik ga maar even terug. Dronken oude mensen in bedwang houden is niet half zo leuk als het klinkt.
Arme Do *hug*
Toch lijkt het me leuk om te zien ;x
KolaLollie zei op 25 april 2010 - 18:20:
ikhebeenneefje.
eennieuwe. enhijheetFerron. Ferron Mats Siegman. [/oftewel IJzer Ria'svriendje Sigarettenpeuk.]
enhijisheelkleinig. enliefig. enhijheeftmooieogen,maardatisaltijdzo. ^^
[/nutteloos.]
ikhebeenneefje.
eennieuwe. enhijheetFerron. Ferron Mats Siegman. [/oftewel IJzer Ria'svriendje Sigarettenpeuk.]
enhijisheelkleinig. enliefig. enhijheeftmooieogen,maardatisaltijdzo. ^^
[/nutteloos.]
KolaLollie zei op 25 april 2010 - 18:28:
Edith. ^^
jeweetwel. dievanNoa. NoaenBrent.
enFerron. dus. [/hmpf. rarenaam. ^^'']
Edith. ^^
jeweetwel. dievanNoa. NoaenBrent.
enFerron. dus. [/hmpf. rarenaam. ^^'']
VampireFangs zei op 25 april 2010 - 18:30:
En toen moest Mak huilen....:
http://www.youtube.com/watch?v=XBrZ5CTJotI&feature=player_embedded
En toen moest Mak huilen....:
http://www.youtube.com/watch?v=XBrZ5CTJotI&feature=player_embedded
xSoParanoid zei op 25 april 2010 - 18:36:
en toen, was zondag 25 april de saaiste dag ooit.
en toen, was zondag 25 april de saaiste dag ooit.
KolaLollie zei op 25 april 2010 - 18:40:
@Tessa; nou. mijnneefje.
armehij. I;
@Daan; OHJA. ;D
@Mak; aaahw. ^^ <3
@Tessa; nou. mijnneefje.
@Daan; OHJA. ;D
@Mak; aaahw. ^^ <3
Kayley zei op 25 april 2010 - 18:50:
Grmbl. Mijn tenen zijn dood, ik heb zelf nog een stapel huiswerk en wat zegt mijn moeder? Maak jij even de powerpoint voor Gwenns vriendin?
Wtf? Ik wíl echt niet andermans huiswerk maken, zelfs als mijn beste vriendin daardoor haar presentatie kan inleveren.
(De vriendin van Gwenn, Sigrid, moest dat maken met mijn beste vriendin, Jolien, en Sigrid heeft niets gedaan en daarom moet ik dat nu doen. x.x'
Grmbl. Mijn tenen zijn dood, ik heb zelf nog een stapel huiswerk en wat zegt mijn moeder? Maak jij even de powerpoint voor Gwenns vriendin?
Wtf? Ik wíl echt niet andermans huiswerk maken, zelfs als mijn beste vriendin daardoor haar presentatie kan inleveren.
(De vriendin van Gwenn, Sigrid, moest dat maken met mijn beste vriendin, Jolien, en Sigrid heeft niets gedaan en daarom moet ik dat nu doen. x.x'
If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealth with.