Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 57
Offtopic 57
VampireFangs zei op 20 mei 2010 - 18:00:
Marit, ik al helemaal niet en je kunt het niet half zo erg haten als ik doe, dus dus
Marit, ik al helemaal niet en je kunt het niet half zo erg haten als ik doe, dus dus
xNadezhda zei op 20 mei 2010 - 18:18:
Het is hier zo warm... Ik heb me al drie keer omgekleed omdat alles einfach vollgeschwitzt was. x'
En mijn pak Fledermaus-schriften is nu zo dik dat er geen elastiekje meer omheen past ._.
[/sorry, ik verveel me een heel klein beetje. :x]
Het is hier zo warm... Ik heb me al drie keer omgekleed omdat alles einfach vollgeschwitzt was. x'
En mijn pak Fledermaus-schriften is nu zo dik dat er geen elastiekje meer omheen past ._.
[/sorry, ik verveel me een heel klein beetje. :x]
xNadezhda zei op 20 mei 2010 - 18:24:
Uhm. Nou, eigenlijk is het een haarelastiekje, dus zoveel zegt het eigenlijk niet. x'
Maar ik moet dat ding vier of vijf keer om mijn haar wikkelen om het bijeen te krijgen (alleen heb ik ook niet zoveel haar dat in een staartje past, daar is het te kort voor).
Uhm. Nou, eigenlijk is het een haarelastiekje, dus zoveel zegt het eigenlijk niet. x'
Maar ik moet dat ding vier of vijf keer om mijn haar wikkelen om het bijeen te krijgen (alleen heb ik ook niet zoveel haar dat in een staartje past, daar is het te kort voor).
AnotherZero zei op 20 mei 2010 - 18:25:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL ONTPLOFT
Moord! brand! gedoe! renate!
ok waarom kaboem renate?
JULLIE ZIJN ALLEMAAL ONTPLOFT
KolaLollie zei op 20 mei 2010 - 18:27:
oh.
o.o
oh.
o.o
xNadezhda zei op 20 mei 2010 - 18:37:
Ik kom er net achter dat het woord 'dominee' in 'gedomineerd' zit. *strijk*
Ik kom er net achter dat het woord 'dominee' in 'gedomineerd' zit. *strijk*
Zo.
Alsjeblieft.
Klets maar weer verder.
En Kay,
dat was het eerste dat ik dacht. En hoopte. En nog steeds hoop.
Want like,
anders is ie onderhand het toppunt van domheid.
-praat maar weer verder-