Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Jouw angsten?
Jouw angsten?
miniboesz zei op 9 juli 2010 - 17:05:
Ik ben bang voor zwervers en arme negers.
Sorry, niet racistisch bedoeld, maar een meisje uit mn oude klas die had zo'n verhaal dat een zwerver haar is vastgreep en vroeg om geld.
En ik was is in Pisa, en toen waren er allemaal van die negers die met dingen naar parkeerplaatsen wezen waar je kan parkeren, parkeer je daar moet je hun betalen, dan wassen ze je auto heel slordig en moet je daar ook voor betalen terwijl je er niet om gevraagd heb.
Ik ben bang voor zwervers en arme negers.
Sorry, niet racistisch bedoeld, maar een meisje uit mn oude klas die had zo'n verhaal dat een zwerver haar is vastgreep en vroeg om geld.
En ik was is in Pisa, en toen waren er allemaal van die negers die met dingen naar parkeerplaatsen wezen waar je kan parkeren, parkeer je daar moet je hun betalen, dan wassen ze je auto heel slordig en moet je daar ook voor betalen terwijl je er niet om gevraagd heb.
xjeszell zei op 9 juli 2010 - 17:09:
Oh. En ik vind het eng als een auto ineens zacht gaat rijden, naast mij zeg maar. Maar dat komt vast door verhalen en zo, dat mensen dan meisjes meenemen;p.
Oh. En ik vind het eng als een auto ineens zacht gaat rijden, naast mij zeg maar. Maar dat komt vast door verhalen en zo, dat mensen dan meisjes meenemen;p.
xEmma zei op 9 juli 2010 - 18:28:
Ik ben doodsbang bij de douane. Ik denk altijd dat alles mis zal gaan en ik niet mee mag met het vliegtuig.
Geen idee waarom.
Ik ben doodsbang bij de douane. Ik denk altijd dat alles mis zal gaan en ik niet mee mag met het vliegtuig.
Geen idee waarom.
butcherknife zei op 9 juli 2010 - 19:06:
Ik ben bang van wat andere mensen zullen denken xd
en mja, voor derest ben ik niet zo een bang type.
Ik ben bang van wat andere mensen zullen denken xd
en mja, voor derest ben ik niet zo een bang type.
missxangel zei op 9 juli 2010 - 20:16:
Ik ben doodsbang voor spinnen. Grootte maakt niet uit, ze maken me gewoon echt heel bang. Voor de rest heb ik nergens last van, alleen spinnen zijn het ergst. Andere insecten deren me niet en pak ik zo op (behalve giftige ), maar spinnen heb ik liever dood dan levend.
Ik ben doodsbang voor spinnen. Grootte maakt niet uit, ze maken me gewoon echt heel bang. Voor de rest heb ik nergens last van, alleen spinnen zijn het ergst. Andere insecten deren me niet en pak ik zo op (behalve giftige ), maar spinnen heb ik liever dood dan levend.
NovaFlowne zei op 9 juli 2010 - 22:45:
Dat is het rare, want ik kijk wel gewoon scary films als ik alleen thuis ben. Maar ik trek zo'n beetje problemen aan, want toen ik 'The Ring' keek ging mijn beeld sneeuwen, maar eigenlijk vond ik dat best wel cool.
En en, netzoals Kani maak ik me op zulke momenten gek met mijn eigen gedachten.
(...)
Ohja, ik kan dus ook niet tegen te drukke ruimtes x]
En, hehehe, en dat laatste vindt de horror gek<33
Dat is het rare, want ik kijk wel gewoon scary films als ik alleen thuis ben. Maar ik trek zo'n beetje problemen aan, want toen ik 'The Ring' keek ging mijn beeld sneeuwen, maar eigenlijk vond ik dat best wel cool.
En en, netzoals Kani maak ik me op zulke momenten gek met mijn eigen gedachten.
MightGuy zei op 9 juli 2010 - 23:23:
Ik heb eigenlijk maar één angst. Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar ik ben bang dat ik na mijn dood vergeten wordt. Het klinkt wel vaag, maar ik haat het idee dat mensen gewoon doorgaan met leven alsof er niks veranderd is.
Ik heb eigenlijk maar één angst. Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar ik ben bang dat ik na mijn dood vergeten wordt. Het klinkt wel vaag, maar ik haat het idee dat mensen gewoon doorgaan met leven alsof er niks veranderd is.
KaulitzFreak zei op 10 juli 2010 - 16:06:
wel ik heb hoogtevrees -ergens ver weg...-
en toch heb ik dit gedaan ^^
wel ik heb hoogtevrees -ergens ver weg...-
en toch heb ik dit gedaan ^^
KaulitzFreak zei op 10 juli 2010 - 16:28:
toch wel ^^
en ik vond het idd ook erg coewl
ik had het cadeau gekrgen voor mijn 12de verjaardag, en was al een jaar aan het zeggen dat ik het wilde doen
skydiven is een van de hobby's van mijn pa, dus ik had het hem al vaak zien doen en wilde het daarna ook doen
en andere hobby van mij is dan weer dit
(met octopusjes !!!)
toch wel ^^
ik had het cadeau gekrgen voor mijn 12de verjaardag, en was al een jaar aan het zeggen dat ik het wilde doen
skydiven is een van de hobby's van mijn pa, dus ik had het hem al vaak zien doen en wilde het daarna ook doen
(met octopusjes !!!)
xjeszell zei op 10 juli 2010 - 16:54:
Dat lijkt me zó vet. ;o.
toch wel ^^
(met octopusjes !!!)
Dat lijkt me zó vet. ;o.
KaulitzFreak zei op 10 juli 2010 - 16:59:
is het ook!!
ik heb nu 18 duiken gedaan, maar het blijft elke keer magisch <3
(...)
Dat lijkt me zó vet. ;o.
is het ook!!
ik heb nu 18 duiken gedaan, maar het blijft elke keer magisch <3
NaNaa zei op 13 juli 2010 - 14:10:
Ik ben bang voor de dood van zij van wie ik het meeste houd. Zoals Kronkel. Natuurlijk heeft [bijna?] iedereen dat. Maarmaar. Ik ben gewoon echt heel bang, ja.
Ik ben bang voor de dood van zij van wie ik het meeste houd. Zoals Kronkel. Natuurlijk heeft [bijna?] iedereen dat. Maarmaar. Ik ben gewoon echt heel bang, ja.
Eliros zei op 13 juli 2010 - 15:06:
Let's see... ik ben extreem bang voor vuur en mezelf branden. Oh, en voor het aanraken van elektronische apparaten, omdat ik heel erg snel schokken krijg, sneller dan de meeste mensen. Ik kan nog geen laptop aanraken zonder dat ik onder stroom sta! (Ik ben er zelfs zo gevoelig voor dat ik de stroom elektra door een apparaat voel stromen, alsof ik mijn hand in het water steek, echt eng)
Verder ben ik bang voor het spreken tegen onbekenden en/of grote menigten.
En... ik ben ook nog eens bang om op te vallen. Ik duik daarom ook het liefste achter iemands rug weg zodat ik nauwelijks te zien ben.
Is dat alles? Ik geloof van wel...
Let's see... ik ben extreem bang voor vuur en mezelf branden. Oh, en voor het aanraken van elektronische apparaten, omdat ik heel erg snel schokken krijg, sneller dan de meeste mensen. Ik kan nog geen laptop aanraken zonder dat ik onder stroom sta! (Ik ben er zelfs zo gevoelig voor dat ik de stroom elektra door een apparaat voel stromen, alsof ik mijn hand in het water steek, echt eng)
Verder ben ik bang voor het spreken tegen onbekenden en/of grote menigten.
En... ik ben ook nog eens bang om op te vallen. Ik duik daarom ook het liefste achter iemands rug weg zodat ik nauwelijks te zien ben.
Is dat alles? Ik geloof van wel...
Iedereen heeft/had zijn angsten, zet ze hier neer!
Mijn angsten van vroeger;
Vroeger was ik altijd doodsbang voor assassin's, huurmoordenaars, ninja's, van dat soort types die zich verbergen in de schaduw en vervolgens je vermoorden.
Ik was ook bang voor hooibergen (die insecten), geen idee waarom.
En ik was bang voor het rioolmonster, een krokodil die ineens je badkuip of wc inkomt.
En muggen, ergh...