Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 78
Offtopic 78
Blub zei op 2 aug 2010 - 23:55:
Oh daar ben je!
Wat doe je in het Zuiden? Kom naar het oosten! =D
(...)
~Poef, weg GB'tje.~
Hierzoow!
Oh daar ben je!
Conflate zei op 2 aug 2010 - 23:56:
Ik zit niet in het Zuiden? Jawel in Zuid-Holland maar dat is niet het zuiden hè.
(...)
Oh daar ben je!
Ik zit niet in het Zuiden? Jawel in Zuid-Holland maar dat is niet het zuiden hè.
Blub zei op 2 aug 2010 - 23:56:
Waar ligt het zuiden eigenlijk?
(...)
Conflate zei op 2 aug 2010 - 23:58:
Onderin dacht ik
BAM!
(...)
Onderin dacht ik
Noord
West
Oost
Zuid
BAM!
Conflate zei op 3 aug 2010 - 0:02:
Ik noem de kat van mij bij m'n moeder altijd Binkoe, want hij is een bink en is wit met zwarte koeienvlekken. Zijn echte naam is Shadow.
(...)
Ik zei een koew geen koe. :x
Ik noem de kat van mij bij m'n moeder altijd Binkoe, want hij is een bink en is wit met zwarte koeienvlekken. Zijn echte naam is Shadow.
Blub zei op 3 aug 2010 - 0:02:
Aww wat schattig
(...)
Aww wat schattig
Conflate zei op 3 aug 2010 - 0:06:
Dit is Shadow
En ik heb ook nog een kat bij m'n vader alleen daar heb ik geen foto van, die heet in ieder geval Wiiwy en is helemaal zwart. ;3
(...)
Jaaa
Dit is Shadow
En ik heb ook nog een kat bij m'n vader alleen daar heb ik geen foto van, die heet in ieder geval Wiiwy en is helemaal zwart. ;3
Blub zei op 3 aug 2010 - 0:07:
Omg wat een schatjeeeeeee
(...)
Dit is Shadow
Omg wat een schatjeeeeeee