Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 93
Offtopic 93
Bodine zei op 8 sep 2010 - 21:32:
Hmm. Dus, aanmaken? Zal ik 'm maken?
Ik heb nog nooit een topic gemaakt, maar als jullie het ermee eens zijn, dan ga 'k maar 'ns mijn best doen.
Ik heb nog nooit een topic gemaakt, maar als jullie het ermee eens zijn, dan ga 'k maar 'ns mijn best doen.
Priscilla zei op 8 sep 2010 - 21:32:
Ik zit hier nu echt lachend en meezingend op mijn stoel, dankjulliewel jullie zijn zo vrolijkmakend ofzo ='3
Ik zit hier nu echt lachend en meezingend op mijn stoel, dankjulliewel jullie zijn zo vrolijkmakend ofzo ='3
Priscilla zei op 8 sep 2010 - 21:32:
Topicmaken!! ;3
Topicmaken!! ;3
Torresss zei op 8 sep 2010 - 21:33:
hehe, maar dit is anders, dit is aan heel FF, zegmaar. En dat is aan random mensen, dus, JA!
Wie vindt dat er een apart topic gemaakt moet worden voor iedereen die mee wil doen met de brieven-tegen-verveling-in-de-pauze-actie?
hehe, maar dit is anders, dit is aan heel FF, zegmaar. En dat is aan random mensen, dus, JA!
xEmma zei op 8 sep 2010 - 21:33:
Allerliefste mensen hier, is er misschien iemand die mij wil helpen met mijn motivatiebrief(A'
Ik wil zooo graag meedoen met het project, maar de brief werkt niet mee><
Allerliefste mensen hier, is er misschien iemand die mij wil helpen met mijn motivatiebrief(A'
MoonRocker zei op 8 sep 2010 - 21:34:
Maak dat topic<3
Dan sms ik jullie plat.
En zal ik mijn best doen op een brief - want ik kan niet zo goed brieven schrijven >< -
@Emma: ik wil wel helpen (:
Maak dat topic<3
Dan sms ik jullie plat.
En zal ik mijn best doen op een brief - want ik kan niet zo goed brieven schrijven >< -
@Emma: ik wil wel helpen (:
Torresss zei op 8 sep 2010 - 21:34:
hmm... waar gaat het over?
hmm... waar gaat het over?
Torresss zei op 8 sep 2010 - 21:36:
hmm...oncologie?xd
@ Danique: Een oncologie-project van Johnson &Johnson
hmm...
xEmma zei op 8 sep 2010 - 21:38:
Kankerbestrijding(;
Maar ik moet een motivatiebrief schrijven en ik ben bang dat hij niet goed genoeg is o.o
Kankerbestrijding(;
Maar ik moet een motivatiebrief schrijven en ik ben bang dat hij niet goed genoeg is o.o
*hug*
Ik ben in '93 geboren.