Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 106
Offtopic 106
missxangel zei op 29 sep 2010 - 17:38:
@Bo; Je faalt zelfs door mij niet eens een berichtje te sturen..
@Kay; Je kan het. Ik heb op 18 oktober mijn theorie examen en ik hoop dat het goed gaat! En bij jou gaat het vast ook goed, de tweede keer, dat moet gewoon, je bent gewoon slim genoeg als je nagaat wat voor randdebiele soms in auto's rijden.... (a)
nietdatditopbeurendwerktofzo
@Bo; Je faalt zelfs door mij niet eens een berichtje te sturen..
@Kay; Je kan het. Ik heb op 18 oktober mijn theorie examen en ik hoop dat het goed gaat! En bij jou gaat het vast ook goed, de tweede keer, dat moet gewoon, je bent gewoon slim genoeg als je nagaat wat voor randdebiele soms in auto's rijden.... (a)
missxangel zei op 29 sep 2010 - 17:43:
@Bo; Die ene in je gastenboek, onder die ene van Jess... :'3
@Bo; Die ene in je gastenboek, onder die ene van Jess... :'3
Bodine zei op 29 sep 2010 - 17:45:
Gastenboek?
OhGod. *gaat kijken*
Ik ben eigenlijk niet online, want ik moet huiswerk maken. Heb achterstanden dat wil je niet weten. Nu al.
Dus ik heb even maatschappijleer gemaakt, het werk van vier weken. En nu vier weken Nederlands, daarna twee weken natuurkunde en daarna Duits leren. En wanneer ik de vier weken Latijn in ga halen is me een raadsel.
Gastenboek?
OhGod. *gaat kijken*
Ik ben eigenlijk niet online, want ik moet huiswerk maken. Heb achterstanden dat wil je niet weten. Nu al.
Dus ik heb even maatschappijleer gemaakt, het werk van vier weken. En nu vier weken Nederlands, daarna twee weken natuurkunde en daarna Duits leren. En wanneer ik de vier weken Latijn in ga halen is me een raadsel.
xSoParanoid zei op 29 sep 2010 - 18:02:
ieeh lenny Kravitz wat doe je nou jezus o.O
ieeh lenny Kravitz wat doe je nou jezus o.O
VampireFangs zei op 29 sep 2010 - 18:27:
Die had ik ergens gezien...
Bill is niet de enige die sleehakken draagt xo
Kijk maar
Die had ik ergens gezien...
JAAAAA!!!
Kvoel me hartstikke ziek maar ik heb voor eens in mijn leven een offtopic geopend *blij*