Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 108
Offtopic 108
NaNaa zei op 5 okt 2010 - 21:55:
Ik moet ook nog iets weten, c'mon!
OH.
En je droeg zo lang altijd je baret op school, dat ze niet eens meer zeiden dat 'ie af moest [:
[En die topic-zin zegmaar staat ook op Facebook.]
Ik moet ook nog iets weten, c'mon!
OH.
En je droeg zo lang altijd je baret op school, dat ze niet eens meer zeiden dat 'ie af moest [:
[En die topic-zin zegmaar staat ook op Facebook.]
CosmicPurple zei op 5 okt 2010 - 21:57:
Mkay, ik ga jullie rustig verder laten obsessen, mijn schuilkelder een paar meter dieper maken, mijn bed daarin verhuizen, en slapen.
Goodnight, my little minions <3
Mkay, ik ga jullie rustig verder laten obsessen, mijn schuilkelder een paar meter dieper maken, mijn bed daarin verhuizen, en slapen.
Goodnight, my little minions <3
MoonRocker zei op 5 okt 2010 - 22:01:
IK ZEI HET. Schuilkelder.
[je moet River niet vergeten mee te sleuren!]
Welterusten iedereen die gaat slapen ^^
IK ZEI HET. Schuilkelder.
[je moet River niet vergeten mee te sleuren!]
Welterusten iedereen die gaat slapen ^^
NaNaa zei op 6 okt 2010 - 7:34:
Heb je nu al school dan?
-Ik space 'm dood, ik kan m'n mp3 niet vinden. EN HIJ IS NIEEUWW. MHEHEHH. I'm gonna cryy ><-
Heb je nu al school dan?
-Ik space 'm dood, ik kan m'n mp3 niet vinden. EN HIJ IS NIEEUWW. MHEHEHH. I'm gonna cryy ><-
KolaLollie zei op 6 okt 2010 - 7:38:
ikhebdezelfdedroomdriekeerachterelkaargehad, maardanmetverschillendemensen. I'm confused.
ikhebdezelfdedroomdriekeerachterelkaargehad, maardanmetverschillendemensen. I'm confused.
Kayley zei op 6 okt 2010 - 7:55:
@Do: inderdaad x.x
@Tessa: waar heb je 'm het laatst gebruikt?
@Kol: wat droomde je dan?
Het regent!
Dat wordt dus (hopelijk) twee uur zaalsport in plaats van lopen op de atletiekbaan.
@Do: inderdaad x.x
@Tessa: waar heb je 'm het laatst gebruikt?
@Kol: wat droomde je dan?
Het regent!
Dat wordt dus (hopelijk) twee uur zaalsport in plaats van lopen op de atletiekbaan.
Bodine zei op 6 okt 2010 - 15:44:
Mijn kamer begint eindelijk ergens op te lijken. Nog lang niet wat 't moet worden, maar het komt steeds dichterbij.
Mijn kamer begint eindelijk ergens op te lijken. Nog lang niet wat 't moet worden, maar het komt steeds dichterbij.
xjeszell zei op 6 okt 2010 - 15:48:
Zo ken ik je kamer weer^^
Zo ken ik je kamer weer^^
NovaFlowne zei op 6 okt 2010 - 15:52:
Ik mag geen posters meer ophangen. -cry-
Ik mag geen posters meer ophangen. -cry-
"Don't you hate it when they look like Tarzan but sound like Jane?"