Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 118
Offtopic 118
KolaLollie zei op 4 nov 2010 - 17:50:
whoa. ikzieveelgetalletjesenmeerdandriekeer"kwadraat". datiswaarikzo'nbetjeafhaak. ^^''
whoa. ikzieveelgetalletjesenmeerdandriekeer"kwadraat". datiswaarikzo'nbetjeafhaak. ^^''
xDevilBitch zei op 4 nov 2010 - 17:54:
@Kol, maar dan heet het geen kwadraat meer, toch? Maar ... tot de macht ... .
@Kol, maar dan heet het geen kwadraat meer, toch? Maar ... tot de macht ... .
Rianne zei op 4 nov 2010 - 18:05:
volgens mij moet je het alleen delen door (wortel) (a1[kwadraat] + a2[kwadraat] + a3 [kwadraat]) en niet met dat achterste stuk er nog bij.
(...)Ja.
Z-assen vallen nog wel mee.
Alleen afstanden berekenen tussen vlakken en lijnen enzo is zo lastig o.o
Ik had geen idee meer wat ik moest doen, dus ik heb overal |a1 x b1 + a2 x b2 + a3 X b3| : (wortel) (a1[kwadraat] + a2[kwadraat] + a3 [kwadraat]) x (wortel) (b1[kwadraat] + b2[kwadraat] + b3[kwadraat])
Oke. Zo is het nog onduidelijker o.o
volgens mij moet je het alleen delen door (wortel) (a1[kwadraat] + a2[kwadraat] + a3 [kwadraat]) en niet met dat achterste stuk er nog bij.
VampireFangs zei op 4 nov 2010 - 19:20:
Ehm, dat hoort bij wiksunde B, toch? Of a?o.o
Ehm, dat hoort bij wiksunde B, toch? Of a?o.o
VampireFangs zei op 4 nov 2010 - 19:27:
Fieuw *veegt zweet druppeltjes weg*
Dat heb je niet als je NG wilt doen.
Fieuw *veegt zweet druppeltjes weg*
Dat heb je niet als je NG wilt doen.
VampireFangs zei op 4 nov 2010 - 19:31:
Weet ik. Dat moet dan maar.
Eigenlijk kan ik het best CM doen, dan heb je zover ik weet geen wiskunde (:
Weet ik. Dat moet dan maar.
Eigenlijk kan ik het best CM doen, dan heb je zover ik weet geen wiskunde (:
Bodine zei op 4 nov 2010 - 19:33:
Zit je op havo of vwo?
Want op vwo is wiskunde verplicht, maakt niet uit welk profiel je hebt.
Maar bij N&G kun jebij ons iig kiezen tussen A&B, met N&T moet je B, met E&M/C&M met je A en bij één van de twee kan je zelfs C kiezen, maar weet niet welke.
Zit je op havo of vwo?
Want op vwo is wiskunde verplicht, maakt niet uit welk profiel je hebt.
Maar bij N&G kun je
Priscilla zei op 4 nov 2010 - 19:35:
EINDELIJK! ik kan mn mobie weer opladen ;3
Was zo slim om de oplader bij me pa te laten liggen. YEAH ^^
EINDELIJK! ik kan mn mobie weer opladen ;3
MoonRocker zei op 4 nov 2010 - 19:36:
@Bo: dat is bij CM, dat je kan kiezen tussen A&C, en bij EM kan je ook voor B kiezen (: [bij ons dan tenminste]
@Bo: dat is bij CM, dat je kan kiezen tussen A&C, en bij EM kan je ook voor B kiezen (: [bij ons dan tenminste]
Bodine zei op 4 nov 2010 - 19:36:
Ach so. ^^
Kan ook. Ik wist eigenlijk in de eerste al dat ik N&G met Duits&Latijn wilde [en ik heb 't nog echt gekozen ook], dus ik heb me nooit zo bezig gehouden met de andere profielen.
Ach so. ^^
Kan ook. Ik wist eigenlijk in de eerste al dat ik N&G met Duits&Latijn wilde [en ik heb 't nog echt gekozen ook], dus ik heb me nooit zo bezig gehouden met de andere profielen.
VampireFangs zei op 4 nov 2010 - 19:37:
@Bo: vwo. En nou, je hebt vast gelijk. Ik heb een vriendin op het havo en die doet CM, zonder wiskunde, maar ik ken sowieso niet veel mensen die op het vwo zitten en dan CM kiezen xd
@Bo: vwo. En nou, je hebt vast gelijk. Ik heb een vriendin op het havo en die doet CM, zonder wiskunde, maar ik ken sowieso niet veel mensen die op het vwo zitten en dan CM kiezen xd
MoonRocker zei op 4 nov 2010 - 19:38:
@Bo: Ik wandelde door de eerste en tweede heen zonder te beseffen dat je überhaupt een profiel kon kiezen x'] Maar in de derde wist ik al vrij snel dat ik EM wilde met Grieks&Duits :] -endevakkendieikerdannogbijheb.maar.ja.-
@Mak: ik doe EM (vwo) en de helft van mijn klas doet zowat CM. Duseh. Ik ken wel veel mensen met CM x']
@Bo: Ik wandelde door de eerste en tweede heen zonder te beseffen dat je überhaupt een profiel kon kiezen x'] Maar in de derde wist ik al vrij snel dat ik EM wilde met Grieks&Duits :] -endevakkendieikerdannogbijheb.maar.ja.-
@Mak: ik doe EM (vwo) en de helft van mijn klas doet zowat CM. Duseh. Ik ken wel veel mensen met CM x']