Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 123
Offtopic 123
Bodine zei op 28 nov 2010 - 21:03:
Ik dacht: 'Maar jij denkt ook dat Bill homo is.'
En toen dacht ik: 'Hé, maar ik denk dat ook.'
Haha, nee, ik vind 't wel leuk om alleen het briefensms-topic op m'n naam te hebben. (:
Ik dacht: 'Maar jij denkt ook dat Bill homo is.'
En toen dacht ik: 'Hé, maar ik denk dat ook.'
Haha, nee, ik vind 't wel leuk om alleen het briefensms-topic op m'n naam te hebben. (:
xEmma zei op 28 nov 2010 - 21:08:
Oh, shit. Mijn brief voor Bodine ligt nog steeds stof te vangen o.o
Oh, shit. Mijn brief voor Bodine ligt nog steeds stof te vangen o.o
Bodine zei op 28 nov 2010 - 21:09:
Cuwl. Mijn brief vangt stof.
Ik ga van de week denk maar 'ns kerstkaarten kopen en alvast voor iedereen schrijven. Anders komend die nooit af.
Cuwl. Mijn brief vangt stof.
Ik ga van de week denk maar 'ns kerstkaarten kopen en alvast voor iedereen schrijven. Anders komend die nooit af.
Bodine zei op 28 nov 2010 - 21:15:
Ik moet en zal elke FF'er van wie ik 't adres heb 'n kerstkaart sturen.
MoonRocker zei op 28 nov 2010 - 21:17:
Ah, vorig jaar met die kerstkaarten was cuwl.
Het is leuk om aan veel mensen een kaart te sturen, en het is ook leuk om er veel te krijgen<3
Mhiii.
& mag ik ook een topic claimen? ;x ik wil 134 hebben (want 13-4 is mijn verjaardag)
Ah, vorig jaar met die kerstkaarten was cuwl.
Het is leuk om aan veel mensen een kaart te sturen, en het is ook leuk om er veel te krijgen<3
Mhiii.
& mag ik ook een topic claimen? ;x ik wil 134 hebben (want 13-4 is mijn verjaardag)
KolaLollie zei op 28 nov 2010 - 21:19:
oh,ja,latenweweeriedereenkerstkaartjessturen. <3
ikschrijfwelgroter,ditkeer. mijnhandschriftistochalwelveranderd. ^^''
oh,ja,latenweweeriedereenkerstkaartjessturen. <3
Bodine zei op 28 nov 2010 - 21:19:
Jorinde, Julia, Priscilla, Jessica, Kol, Mascha, Rianne, Emma, Danique, Mak, Suki, Daniëlle, Tessa, Dorien, Angela, Kyona, Yara, Anke, Kayley.
Valt mee, valt mee...
Valt niet mee, want ik moet ook nog honderd andere mensen doen. XD
Jorinde, Julia, Priscilla, Jessica, Kol, Mascha, Rianne, Emma, Danique, Mak, Suki, Daniëlle, Tessa, Dorien, Angela, Kyona, Yara, Anke, Kayley.
Valt mee, valt mee...
Valt niet mee, want ik moet ook nog honderd andere mensen doen. XD
NaNaa zei op 28 nov 2010 - 21:21:
@Julia; UHUH! Kim zag groen. x'D [Zij kreeg zegmaar alleen van Oma en Opa en Mormor. Ik had een hele berg. x'D] Maar ik kreeg dan weer geen kaartjes voor mijn verjaardag.. zij wel..
Ik ga gewoon iedereen op de lijst doen denk ik. [:
@Julia; UHUH! Kim zag groen. x'D [Zij kreeg zegmaar alleen van Oma en Opa en Mormor. Ik had een hele berg. x'D] Maar ik kreeg dan weer geen kaartjes voor mijn verjaardag.. zij wel..
Bodine zei op 28 nov 2010 - 21:22:
Maar hoe zit dat met België? Want tegenwoordig koop je postzegels die alleen voor NL zijn.
Maar hoe zit dat met België? Want tegenwoordig koop je postzegels die alleen voor NL zijn.
KolaLollie zei op 28 nov 2010 - 21:22:
That'swhatshesaid.
That'swhatshesaid.
KaulitzFreak zei op 28 nov 2010 - 21:24:
oeh, als iedereen topics gaat claimen naar zijn verjaardag, wil ik 508!!! (58 hebben we al gehad, verjaardag is 5/(0)8)
Dus bij deze, die is van mij!!!
oeh, als iedereen topics gaat claimen naar zijn verjaardag, wil ik 508!!! (58 hebben we al gehad, verjaardag is 5/(0)8)
Dus bij deze, die is van mij!!!
NaNaa zei op 28 nov 2010 - 21:25:
@Bo; Serious? Wij hebben nog wel oude postzegels. [:
@Kol; No she didn't. u___u Ik bedoel iedereen op de lijst van het Kersttopic. ^^
@Bo; Serious? Wij hebben nog wel oude postzegels. [:
@Kol; No she didn't. u___u Ik bedoel iedereen op de lijst van het Kersttopic. ^^
123, mooi getal :3