Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Lulhoofd
Lulhoofd
xDevilBitch zei op 14 feb 2011 - 19:29:
Oeh, nieuwe informatie voor mijn compositietekening!
Priscilla zei op 14 feb 2011 - 19:29:
Omdat je eng bent ^^
PRICILLA JIJ BENT GEMEEN
WAAROM DOE JE ZOO?
Omdat je eng bent ^^
neversay zei op 14 feb 2011 - 19:30:
-dood- x'D
-dood- x'D
KaulitzFreak zei op 14 feb 2011 - 19:31:
luister, we hebben geen 3 uur geleden iemand van Q 'op bezoek' gehad, die schold iedereen uit en heeft het halve forum in hoofletters volgespamd
We zien graag nieuwe leden, als ze zich aan de regels houden, dus wil je je alsjeblieft gedragen en niet meteen aggressief worden??
Bedankt
luister, we hebben geen 3 uur geleden iemand van Q 'op bezoek' gehad, die schold iedereen uit en heeft het halve forum in hoofletters volgespamd
We zien graag nieuwe leden, als ze zich aan de regels houden, dus wil je je alsjeblieft gedragen en niet meteen aggressief worden??
Bedankt
Lulhoofd zei op 14 feb 2011 - 19:31:
O SORRY IK ZAL WEL STOPPEN, MAAR IK HEB NET EEN NIEUWE LAPTOP EN IK WEET NIET WAAR HET KNOPJE ZIT.
dikke fail, kap met die hoofdletters, serieus
O SORRY IK ZAL WEL STOPPEN, MAAR IK HEB NET EEN NIEUWE LAPTOP EN IK WEET NIET WAAR HET KNOPJE ZIT.
Lulhoofd zei op 14 feb 2011 - 19:32:
IK BEN NIET AGRESSIEF
IEDEREEN VIND MIJ ENG EN DAN BEN IK AGRESSIEF?
Bedankt
IK BEN NIET AGRESSIEF
IEDEREEN VIND MIJ ENG EN DAN BEN IK AGRESSIEF?
Torresss zei op 14 feb 2011 - 19:32:
jadat.
maar het is dezelfde.
geloof me.
Bedankt
jadat.
maar het is dezelfde.
geloof me.
IK BEN NIEUW