Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 151
Offtopic 151
KolaLollie zei op 27 feb 2011 - 12:08:
eekhoorns. opje. been? o.o
Eliseeeee ! How r u?
Oh my god, seriously, ik werd net aangevallen door 3 vogels, wist ik veel dat ik in de buurt van hun nest was! En daarbij kwamen en twee eekhoorns op m'n been zitten terwijl ik aan 't eten was x.x help.
eekhoorns. opje. been? o.o
Eliros zei op 27 feb 2011 - 12:12:
@Laure; heee! Janee, goed hoor. Gaat het met jou, naast die vogels en die eekhoorns [en de olifanten van gisteren] ook goed? x'D
@Laure; heee! Janee, goed hoor. Gaat het met jou, naast die vogels en die eekhoorns [en de olifanten van gisteren] ook goed? x'D
Kayley zei op 27 feb 2011 - 13:11:
Was ik ook!
(Of. Uh. Toch meer dan 50% nuchter, aangezien ik niet dronken was, hooguit wat aangeschoten! :] )
Ja precies, ik dus ook! *boks*
Naja, iPod, maar dat is ongeveer hetzelfde.
Zegt dat ze 100% nuchter is.
Was ik ook!
(Of. Uh. Toch meer dan 50% nuchter, aangezien ik niet dronken was, hooguit wat aangeschoten! :] )
Dat heet uitgaan en daarna nog internetten op je mobiel ghehe.
Goeiemorgen! ;D
Ja precies, ik dus ook! *boks*
Naja, iPod, maar dat is ongeveer hetzelfde.
Kayley zei op 27 feb 2011 - 13:15:
Nee, gelukkig niet! XD Maar ik ben blijkbaar wel gaan pingpongen zonder dat ik me dat kan herinneren, want er lag een pingpongpalletje in mijn bed en de pingpongtafel stond buiten, terwijl die normaal gezien in de schuur staat.
Nee, gelukkig niet! XD Maar ik ben blijkbaar wel gaan pingpongen zonder dat ik me dat kan herinneren, want er lag een pingpongpalletje in mijn bed en de pingpongtafel stond buiten, terwijl die normaal gezien in de schuur staat.
NaNaa zei op 27 feb 2011 - 13:19:
@Kay; XD En er zijn ook niet opeens muren nog verschenen om je te pesten? En onzichtbare sokken?
@Kay; XD En er zijn ook niet opeens muren nog verschenen om je te pesten? En onzichtbare sokken?
Kayley zei op 27 feb 2011 - 13:23:
Ik had mijn sokken al uitgedaan maar dat was ik vergeten! En ja, nou, ik wilde me omdraaien op bed en ineens was er een muur, echt onfijn!
Ik had trouwens zes euro over, ik had 25 meegenomen, en inkom was vier euro. En ik heb echt zeker voor 30 euro drank verzet, dus ik laat aan jullie het denkwerk over om te bekomen tot het bedrag aan wat ze me getrakteerd hebben!
Ik had mijn sokken al uitgedaan maar dat was ik vergeten! En ja, nou, ik wilde me omdraaien op bed en ineens was er een muur, echt onfijn!
Ik had trouwens zes euro over, ik had 25 meegenomen, en inkom was vier euro. En ik heb echt zeker voor 30 euro drank verzet, dus ik laat aan jullie het denkwerk over om te bekomen tot het bedrag aan wat ze me getrakteerd hebben!
NaNaa zei op 27 feb 2011 - 13:24:
Ja maar dat zie of voel je dan toch XD
&Awh. (hugg)
&GO KAYLEY, GO KAYLEY.
Ja maar dat zie of voel je dan toch XD
&Awh. (hugg)
&GO KAYLEY, GO KAYLEY.
Kayley zei op 27 feb 2011 - 13:26:
Het was donker in mijn kamer!
En ja, deed pijn, snik. Uhuh. *sad face*
Het was donker in mijn kamer!
En ja, deed pijn, snik. Uhuh. *sad face*