Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #16
Gooi-het-eruit-topic #16
NaNaa zei op 6 april 2011 - 17:24:
Wij hebben nog Australian ijs. <3
[die heb ik voor me verjaardig gekregen x'd]
Wij hebben nog Australian ijs. <3
[die heb ik voor me verjaardig gekregen x'd]
Bodine zei op 6 april 2011 - 17:59:
Ik vraag me af of er hier mensen zijn die zich helemaal dood ergeren aan mij, maar het niet durven te zeggen omdat ze de heerlijke FanFic-sfeer niet willen verpesten.
Ik vraag me af of er hier mensen zijn die zich helemaal dood ergeren aan mij, maar het niet durven te zeggen omdat ze de heerlijke FanFic-sfeer niet willen verpesten.
Eliros zei op 6 april 2011 - 18:24:
Ik vraag me af of er hier mensen zijn die zich helemaal dood ergeren aan mij, maar het niet durven te zeggen omdat ze de heerlijke FanFic-sfeer niet willen verpesten.Waarom zouden ze zich doodergeren aan jou? ö
Bodine zei op 6 april 2011 - 18:25:
Oh, nou, ik kan genoeg bedenken. Ik vind mezelf ook nogal irritant, maar ja. Als jullie me vervelend vinden, danne - mag je dat best zeggen. (:
Oh, nou, ik kan genoeg bedenken. Ik vind mezelf ook nogal irritant, maar ja. Als jullie me vervelend vinden, danne - mag je dat best zeggen. (:
YarahartBill zei op 6 april 2011 - 19:31:
Bo, aan jou zou ik me nooooooit kunnen ergeren. En ik kan niet liegen [serieus]
dus dit meen ik echt.
Bo, aan jou zou ik me nooooooit kunnen ergeren. En ik kan niet liegen [serieus]
dus dit meen ik echt.
xEmma zei op 6 april 2011 - 19:36:
Een 2,8 voor wiskunde, een 4,2 voor scheikunde en een 5,1 voor Grieks.
Wauw, het gaat echt geweldig.
en dan heb ik Nederlands, natuurkunde en wiskunde D nog niet eens terug.
whoot whoot.
Een 2,8 voor wiskunde, een 4,2 voor scheikunde en een 5,1 voor Grieks.
Wauw, het gaat echt geweldig.
en dan heb ik Nederlands, natuurkunde en wiskunde D nog niet eens terug.
whoot whoot.
MoonRocker zei op 6 april 2011 - 20:48:
@Bo: dat denk ik nou ook altijd [/dat mensen mij irritant vinden]. Maar ik vind jou niet irritant ofzo, dus<3
@Emma: n'awww. *aai*
CRIMINAL MINDS<3
@Bo: dat denk ik nou ook altijd [/dat mensen mij irritant vinden]. Maar ik vind jou niet irritant ofzo, dus<3
@Emma: n'awww. *aai*
CRIMINAL MINDS<3
xjeszell zei op 6 april 2011 - 20:59:
Ikverveelmeopmijneigenverjaardag. EnLa&Paulkondennietkomen. Endatvindikkut. Maar. Mwh.
Ikverveelmeopmijneigenverjaardag. EnLa&Paulkondennietkomen. Endatvindikkut. Maar. Mwh.
Bodine zei op 6 april 2011 - 21:00:
Eigenlijk zijn verjaardagen niet eens zo heel bijzonder.
Eigenlijk zijn verjaardagen niet eens zo heel bijzonder.
xEmma zei op 7 april 2011 - 12:52:
Stiekem had ik de tweede aflevering al een keer gezien, volgens mij, maar ik heb hem lekker nog een keer gekeken<3
MHIIIIIIII<3
CRIMINAL MINDS<3
Stiekem had ik de tweede aflevering al een keer gezien, volgens mij, maar ik heb hem lekker nog een keer gekeken<3
Gooi het eruit c: