Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #17
Gooi-het-eruit-topic #17
xDevilBitch zei op 21 april 2011 - 19:52:
Mijn ene examenstuk heeft echt positiewisselingen form hell. x.x
Mijn ene examenstuk heeft echt positiewisselingen form hell. x.x
xjeszell zei op 22 april 2011 - 19:36:
Als Paul en Martin nou even niet hetero zouden zijn en verliefd zouden worden op elkaar... Want ik vind dit geweldig schattig.
Als Paul en Martin nou even niet hetero zouden zijn en verliefd zouden worden op elkaar... Want ik vind dit geweldig schattig.
CosmicPurple zei op 22 april 2011 - 22:01:
ARGH, mijn voetjes doen zoooveel pijn maar het was het waard.
Heb de meest awesome/getikte tweedaagse van mijn leven achter de rug, en dat wil wat zeggen.
ARGH, mijn voetjes doen zoooveel pijn maar het was het waard.
Heb de meest awesome/getikte tweedaagse van mijn leven achter de rug, en dat wil wat zeggen.
xjeszell zei op 22 april 2011 - 23:03:
Ik heb nog een reply van John. Flippende fan hier..
wie wil me knijpen trouwens?
Ik heb nog een reply van John. Flippende fan hier..
wie wil me knijpen trouwens?
xEmma zei op 23 april 2011 - 11:26:
Twee American Pie films op tv vandaag! *feestje*In NL ook. Ik kende ze alletwee al XD
Eliros zei op 23 april 2011 - 11:48:
En ik kende ze ook, ik ken ze alle zeven uit mijn hoofd, maar toch heb ik ze gekeken. <3
In NL ook. Ik kende ze alletwee al XDHoney, ik kijk ook Nedelandse tv. Spaanse tv is één pot nat. x)
En ik kende ze ook, ik ken ze alle zeven uit mijn hoofd, maar toch heb ik ze gekeken. <3
xDevilBitch zei op 23 april 2011 - 14:04:
Er ligt een donskussen in onze achtertuin. Nou ja, zonder het kussen dan.
Er ligt een donskussen in onze achtertuin. Nou ja, zonder het kussen dan.
Galadriwele zei op 23 april 2011 - 14:04:
omg, er heeft dernet een wesp een eitje gelegd / nest gemaakt in een gaatje van mijn velux-raam. En ik ben als de dood voor wespen ö
omg, er heeft dernet een wesp een eitje gelegd / nest gemaakt in een gaatje van mijn velux-raam. En ik ben als de dood voor wespen ö
xEmma zei op 23 april 2011 - 14:53:
(...)Honey, ik kijk ook Nedelandse tv. Spaanse tv is één pot nat. x)Oh, oke. Ik ging op vakantie Spaanse tv kijken. En toen heb ik vooral heeeeel veel Nadal en basketbal gezien.
KolaLollie zei op 23 april 2011 - 21:02:
oh,vandaar. iksmsteje. ^^
[maarikvraaghetnumaargewoon - kanikvanBometjouterug? -krommezin-]
oh,vandaar. iksmsteje. ^^
[maarikvraaghetnumaargewoon - kanikvanBometjouterug? -krommezin-]
Jup, die andere was vol!