Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #22
Gooi-het-eruit-topic #22
xEmma zei op 11 juli 2011 - 15:22:
Ah, da's kut..
Maar het gaat mij er meer om of mijn ouders dan naar de rekening kijken en dan iets hebben van "wtf spookt dat kind allemaal uit daarboven?"
Ah, da's kut..
Maar het gaat mij er meer om of mijn ouders dan naar de rekening kijken en dan iets hebben van "wtf spookt dat kind allemaal uit daarboven?"
Frappuccino zei op 11 juli 2011 - 16:21:
Ik heb echt bonkende koppijn. Denk door de warmte ofzo -.-
Ik heb echt bonkende koppijn. Denk door de warmte ofzo -.-
ZeroGravity zei op 11 juli 2011 - 16:34:
Ja, okay. Dat snap ik, maar ik weet het eigenlijk niet, ik heb nog nooit iets in de spotlight gezet.
Ah, da's kut..
Ja, okay. Dat snap ik, maar ik weet het eigenlijk niet, ik heb nog nooit iets in de spotlight gezet.
xEmma zei op 11 juli 2011 - 17:02:
Haha. De usernames van mijn vijf abo's beginnen met een B, C, D, E en F. En ik vind het grappig x)
Haha. De usernames van mijn vijf abo's beginnen met een B, C, D, E en F. En ik vind het grappig x)
ijstheetjuh3 zei op 11 juli 2011 - 17:16:
Ik moet zometeen salade maken voor bezoek, jeej.
Ik moet zometeen salade maken voor bezoek, jeej.
Kayley zei op 11 juli 2011 - 19:29:
Ik voel me echt vreemd nu ik mijn studentenkaart binnen heb en schoolkamp achter de rug is. Middelbaar is dus écht voorbij. ;x
Ik voel me echt vreemd nu ik mijn studentenkaart binnen heb en schoolkamp achter de rug is. Middelbaar is dus écht voorbij. ;x
jorinloveth zei op 11 juli 2011 - 20:30:
William control moet naar België komen vind ik, he is so adorable<3
William control moet naar België komen vind ik, he is so adorable<3
MickyMuis zei op 11 juli 2011 - 20:34:
Oef, kan woensdagochtend bij de huisarts terecht. Nu nog even over de drempel stappen de assistente het hele handeltje te laten zien
Oef, kan woensdagochtend bij de huisarts terecht. Nu nog even over de drempel stappen de assistente het hele handeltje te laten zien
xEmma zei op 11 juli 2011 - 20:48:
Mijn handen shaken, mijn stem trilt, ik tik de hele tijd met m'n voeten op de grond, bijt mijn lip kapot, voel me alsof ik binnen een minuut in huilen uit ga barsten en ben zenuwachtig. Ja, dit gaat morgen goed komen in de bioscoop.
Oh, en mijn hartslag is zo'n 36 slagen hoger dan normaal.
Mijn handen shaken, mijn stem trilt, ik tik de hele tijd met m'n voeten op de grond, bijt mijn lip kapot, voel me alsof ik binnen een minuut in huilen uit ga barsten en ben zenuwachtig. Ja, dit gaat morgen goed komen in de bioscoop.
Oh, en mijn hartslag is zo'n 36 slagen hoger dan normaal.
SJELSYxYMAS zei op 11 juli 2011 - 21:04:
wijsheidstanden laten trekken doet pijn-_-'
wijsheidstanden laten trekken doet pijn-_-'
*rawr*