Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Meeting
Meeting
neversay zei op 7 sep 2011 - 20:47:
Er staat toch nog niets vast. Kunnen we het niet gewoon wat later doen? Om alles binnen nu en 2 weken te regelen is ook lastig, en heel veel mensjes kunnen niet.
Er staat toch nog niets vast. Kunnen we het niet gewoon wat later doen? Om alles binnen nu en 2 weken te regelen is ook lastig, en heel veel mensjes kunnen niet.
KolaLollie zei op 7 sep 2011 - 22:31:
tuurlijkkanhetlater. waardachtenjullieaan? 22oktober,ofzo? ^^
tuurlijkkanhetlater. waardachtenjullieaan? 22oktober,ofzo? ^^
neversay zei op 8 sep 2011 - 18:58:
Klinkt goed en ik denk dat ik dan sowieso kan. x']
Klinkt goed en ik denk dat ik dan sowieso kan. x']
ZeroGravity zei op 9 sep 2011 - 16:11:
Mrawr. Ik wíl wel. Maar Den Haag is echt onhaalbaar, yaknow. Als ik dan. in de trein moet. en ik heb dus geen geld. En ik denk niet dat mijn moeder me gaat brengen, want Den Haag is ver en ik ga in Oktober al naar Griekenland. En dan zou ze zeggen: "Je bekijkt het maar, je bent net naar Griekenland geweest."En 22 oktober is mijn moeder jarig, maar dat is bijzaak.
Dus ik wil wel. maar het is kinda. onmogelijk.
Mrawr. Ik wíl wel. Maar Den Haag is echt onhaalbaar, yaknow. Als ik dan. in de trein moet. en ik heb dus geen geld. En ik denk niet dat mijn moeder me gaat brengen, want Den Haag is ver en ik ga in Oktober al naar Griekenland. En dan zou ze zeggen: "Je bekijkt het maar, je bent net naar Griekenland geweest."
Dus ik wil wel. maar het is kinda. onmogelijk.
neversay zei op 12 sep 2011 - 19:29:
Ik denk het. Ik kan dan iig sowieso, maar moet nog even vragen of het mag. Wat nu niet meer al te groot probleem moet zijn. x'
Ik denk het. Ik kan dan iig sowieso, maar moet nog even vragen of het mag. Wat nu niet meer al te groot probleem moet zijn. x'
Bodine zei op 12 sep 2011 - 19:46:
Dude, Mars, je bent hier een week lang geweest. Denk je ik ontvoer je volgende keer wel.
Zou opzich wel leuk zijn. Dan stop ik je in de kast bij Kay en Tom en weetikwiedaarallemaalzitten. Okay nvm.
Dude, Mars, je bent hier een week lang geweest. Denk je ik ontvoer je volgende keer wel.
Zou opzich wel leuk zijn. Dan stop ik je in de kast bij Kay en Tom en weetikwiedaarallemaalzitten. Okay nvm.
xEmma zei op 12 sep 2011 - 19:47:
Ik kom sowieso. want ik doe niet aan vragen of het mag x)
Ik kom sowieso. want ik doe niet aan vragen of het mag x)
neversay zei op 12 sep 2011 - 19:57:
@Bo: Daarom zei ik al dat het niet zo'n groot probleem moest worden. x'D Maar ik wil best in je kast komen. -wbw-
@Bo: Daarom zei ik al dat het niet zo'n groot probleem moest worden. x'D Maar ik wil best in je kast komen. -wbw-
Wat?
Eh. Eenmeeting. Duh.
Waar?
Den Haag, Centraal Station, Free Record Shop.
Wanneer?
Tweeeeeëntwiiintig oktooooober, haaaalf éééééén. [oft. 22-10-'11, 12:30]
Waarom?
OmdatBojulliemist. EnTessaook.
Wie?
- Bodine
- Tessa
- Mascha
- Emma
- Jess
- Daan
- Yara