Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #172
Offtopic #172
ZeroGravity zei op 28 sep 2011 - 18:20:
Ik slaap eigenlijk niet met knuffels. Maar ik heb nog wel knuffels. In een doos.
Ik slaap eigenlijk niet met knuffels. Maar ik heb nog wel knuffels. In een doos.
Mine zei op 28 sep 2011 - 18:24:
Ik had vroeger veel knuffels. Alleen het aantal is flink geslonken toen mijn hond besloot dat ze knuffels ook leuk vind.
Ik had vroeger veel knuffels. Alleen het aantal is flink geslonken toen mijn hond besloot dat ze knuffels ook leuk vind.
Bodine zei op 28 sep 2011 - 18:33:
Awieee. <3
De rest van mijn knuffels zitten achter de hoge rand van m'n bed gepropt. En ik heb mijn meetingshirts eronder gehangen, en de handtekeningen etc. En. Ik wil dus een nieuw meetingshirt. Dus. Dat kunnen jullie verwachten, aanstaande. WHO'S WITH ME? (:
Awieee. <3
De rest van mijn knuffels zitten achter de hoge rand van m'n bed gepropt. En ik heb mijn meetingshirts eronder gehangen, en de handtekeningen etc. En. Ik wil dus een nieuw meetingshirt. Dus. Dat kunnen jullie verwachten, aanstaande. WHO'S WITH ME? (:
Bodine zei op 28 sep 2011 - 18:41:
MAAR dan moeten er eigenlijk wel meer mensen komen, want met zes ofweetikhoeweinigerkomen, dan is het zo - zieligachtig. En. En. Dat is een subtiele hint, guys. (:
MAAR dan moeten er eigenlijk wel meer mensen komen, want met zes ofweetikhoeweinigerkomen, dan is het zo - zieligachtig. En. En. Dat is een subtiele hint, guys. (:
xNadezhda zei op 28 sep 2011 - 18:48:
Ik kan niet. Heb de week daarop tentamens. ;x
& bij mij slaapt meestal de kat in mijn bed, of anders een Iejoor. @ de knuffels-discussie.
Ik kan niet. Heb de week daarop tentamens. ;x
& bij mij slaapt meestal de kat in mijn bed, of anders een Iejoor. @ de knuffels-discussie.
Bodine zei op 28 sep 2011 - 19:05:
@Nadezh; schade. maar. succes met je tentamens. <3
@Mine [Sarita, neh?]; eh. Waar woon je?
@Nadezh; schade. maar. succes met je tentamens. <3
@Mine [Sarita, neh?]; eh. Waar woon je?
Bodine zei op 28 sep 2011 - 19:31:
Maar. Dat is toch niet zo ver weg? Dat is - wacht. Dat.
Maar. Dat is toch niet zo ver weg? Dat is - wacht. Dat.
Bodine zei op 28 sep 2011 - 19:32:
Dat is €23,20 met de trein, en je hoeft niet over te stappen.
Dat is €23,20 met de trein, en je hoeft niet over te stappen.
Mine zei op 28 sep 2011 - 19:55:
Ja maar mijn ouders zijn als het over de trein gaat over bezorgt.
Owh het is 22 Okotber, dan kan ik denk ik wel want dan heb ik weer geld. Alleen mijn ouders even overhalen.
Ja maar mijn ouders zijn als het over de trein gaat over bezorgt.
Owh het is 22 Okotber, dan kan ik denk ik wel want dan heb ik weer geld. Alleen mijn ouders even overhalen.
Blub.
Oo em djiee ik start een topic o.o