Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #10
Depressie topic #10
Eliros zei op 20 dec 2011 - 18:20:
Ai kneuw, ai kneuw. Maar vandaag zie ik het gewoon even niet zo zonnig in(nee, serieus, er is ook geen zon geweest vandaag en het was vanochtend 0 graden, belachelijk). XD
Ai kneuw, ai kneuw. Maar vandaag zie ik het gewoon even niet zo zonnig in
xjeszell zei op 20 dec 2011 - 18:38:
Welcome back, kutgevoel zonder redenen ._.. Of zonder redenen die ikxelf weet.
Welcome back, kutgevoel zonder redenen ._.. Of zonder redenen die ikxelf weet.
AngryBirds zei op 21 dec 2011 - 13:06:
Ik baal. Ben al drie weken flink verkouden. Het gaat maar niet over...
Ik baal. Ben al drie weken flink verkouden. Het gaat maar niet over...
CosmicPurple zei op 21 dec 2011 - 18:25:
I haz chocolate. En Bart. En pijnstillers.
@Do; zal ik je wat chocola opsturen? *hug*
I haz chocolate. En Bart. En pijnstillers.
NaNaa zei op 21 dec 2011 - 21:14:
Mannen! Jag göt allt fö dig! ALLT! Men nej, ingen 'tack'! Endast gnällande, som alla. fuckoff.
Mannen! Jag göt allt fö dig! ALLT! Men nej, ingen 'tack'! Endast gnällande, som alla. fuckoff.
Monster23 zei op 22 dec 2011 - 9:37:
Mannen zijn ook zeikerds hoor.
En en bluh, ik had gisteren een schoolfeest, iedereen was leuk met elkaar aan het knuffelen en dansen, en dan sta ik daar in m'n eentje.
Niet dat er geen vrienden waren, maar het werd eigenlijk pas gezellig om 12 uur, en toen moest ik al weer m'n spullen gaan pakken.
Er was ook iemand die bijna out ging door de hitte, en niemand keek naar die arme jongen om, dus ik heb water voor 'm gehaald.
En en wat een slecht geregeld kutfeest. De airco was uitgevallen dus er moest een hele zaal dicht. Daardoor moest ie-der-een in één zaal, waardoor mensen bijna platgedrukt werden. Dit veroorzaakte drukte bij de garderobe waardoor het zo extreem druk werd dat de politie er bij moest komen om het personeel te helpen. UGH.
Mannen zijn ook zeikerds hoor.
En en bluh, ik had gisteren een schoolfeest, iedereen was leuk met elkaar aan het knuffelen en dansen, en dan sta ik daar in m'n eentje.
Niet dat er geen vrienden waren, maar het werd eigenlijk pas gezellig om 12 uur, en toen moest ik al weer m'n spullen gaan pakken.
Er was ook iemand die bijna out ging door de hitte, en niemand keek naar die arme jongen om, dus ik heb water voor 'm gehaald.
En en wat een slecht geregeld kutfeest. De airco was uitgevallen dus er moest een hele zaal dicht. Daardoor moest ie-der-een in één zaal, waardoor mensen bijna platgedrukt werden. Dit veroorzaakte drukte bij de garderobe waardoor het zo extreem druk werd dat de politie er bij moest komen om het personeel te helpen. UGH.
Bodine zei op 23 dec 2011 - 22:48:
Heb je nog niet begrepen dat kerst op 25 en 26 december is?
Heb je nog niet begrepen dat kerst op 25 en 26 december is?
xDevilBitch zei op 23 dec 2011 - 23:24:
Om terug te komen op je Serious Request-topic: kennelijk volg je het dus, dus zou je kunnen weten dat ze nog in het huis zitten en het dus nog geen kerst is. ^^
Om terug te komen op je Serious Request-topic: kennelijk volg je het dus, dus zou je kunnen weten dat ze nog in het huis zitten en het dus nog geen kerst is. ^^
Bodine zei op 23 dec 2011 - 23:25:
Of omdat minstens drie mensen het d'r minder dan een week terug al verteld hebben.
Of omdat minstens drie mensen het d'r minder dan een week terug al verteld hebben.
Ik was de laatste in het vorige topic.
Hier een nieuw n__n