Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #28
Gooi-het-eruit-topic #28
JustDream zei op 6 jan 2012 - 16:37:
Onvolledige dromen zijn ví¡í¡g, erg vaag!
Sterkte, Angela -zo noemde je toch, hé?-
Onvolledige dromen zijn ví¡í¡g, erg vaag!
Sterkte, Angela -zo noemde je toch, hé?-
Monster23 zei op 6 jan 2012 - 16:54:
Please Celestia, have mercy.
Griep, spierpijn, koorts én period. Ugh.
Please Celestia, have mercy.
Griep, spierpijn, koorts én period. Ugh.
xDevilBitch zei op 7 jan 2012 - 0:34:
Ik heb de hele avond Doctor Who gekeken met m'n zusje (beste idee ooit om haar mee te laten kijken, nu haar nog zover krijgen dat ze uit zichzelf Potter gaat lezen en het komt helemaal goed met haar) en nu heb ik een verschrikkelijke ik-hou-van-Doctor-Who-bui.Wat niet echt een slaapbui is, en dus niet goed, aangezien ik rond tien uur naar het dorp moet.
Ik heb de hele avond Doctor Who gekeken met m'n zusje (beste idee ooit om haar mee te laten kijken, nu haar nog zover krijgen dat ze uit zichzelf Potter gaat lezen en het komt helemaal goed met haar) en nu heb ik een verschrikkelijke ik-hou-van-Doctor-Who-bui.
ZeroGravity zei op 7 jan 2012 - 17:50:
Blijkbaar heb ik vannacht met de verwarming aan en het raam open geslapen. En toen ik vanmorgen wakker werd, voelde ik me heel slecht en sorry-gesmolten-ijsbergen-en-kapotte-ozonlaag-achtig.En had ik ook slecht geslapen.
Blijkbaar heb ik vannacht met de verwarming aan en het raam open geslapen. En toen ik vanmorgen wakker werd, voelde ik me heel slecht en sorry-gesmolten-ijsbergen-en-kapotte-ozonlaag-achtig.
xDevilBitch zei op 8 jan 2012 - 1:17:
Ik heb een nummer geschreven. Alleen gitaar en zang, en het faalt heel erg, maar ik heb het afgekregen.Trots en zo.
Ik heb een nummer geschreven. Alleen gitaar en zang, en het faalt heel erg, maar ik heb het afgekregen.
MoonRocker zei op 8 jan 2012 - 16:53:
Die van ons eerst ook o.o
Edit:
DUUUUUDE. Theory Of A Deadman komt. Op 1 maart. In Utrecht. <3
Onze Appie is afgebrand.
Die van ons eerst ook o.o
Edit:
DUUUUUDE. Theory Of A Deadman komt. Op 1 maart. In Utrecht. <3
NaNaa zei op 9 jan 2012 - 0:52:
@Mars; srsly?
Fghyk alles wat ik vandaag naar binnen heb gewerkt was er binnen tien minuten ook weer uit en nu heb ik HONGER.
@Mars; srsly?
Fghyk alles wat ik vandaag naar binnen heb gewerkt was er binnen tien minuten ook weer uit en nu heb ik HONGER.
Monster23 zei op 9 jan 2012 - 1:28:
Hnng ik kan niet slapen en ik moet morgen om vijf uur op, maar als ik nu ga proberen te slapen wordt ik pas om acht uur wakker. Sooo. Dat wordt een nachtje doorhalen.
Hnng ik kan niet slapen en ik moet morgen om vijf uur op, maar als ik nu ga proberen te slapen wordt ik pas om acht uur wakker. Sooo. Dat wordt een nachtje doorhalen.
ZeroGravity zei op 9 jan 2012 - 11:20:
Er zat net een kraai in de boom naast mijn huis, en die ging kraaien zeg maar, precies op de maat van de muziek die ik luisterde en toen moest ik lachen. (x
Er zat net een kraai in de boom naast mijn huis, en die ging kraaien zeg maar, precies op de maat van de muziek die ik luisterde en toen moest ik lachen. (x
neversay zei op 9 jan 2012 - 14:53:
Ik had een 7,3 voor een Biologie Rep. En daardoor sta ik nu een zeven voor Bio! *trots*
Nu de alleen de zes van AK nog een zeven maken.
Ik had een 7,3 voor een Biologie Rep. En daardoor sta ik nu een zeven voor Bio! *trots*
xNadezhda zei op 9 jan 2012 - 15:40:
Ik had een 7,3 voor een Biologie Rep. En daardoor sta ik nu een zeven voor Bio! *trots*Go you! <3
Nu de alleen de zes van AK nog een zeven maken.
Ik heb even een nieuw gemaakt. Omdat ik de laatste was in vorige topic n_n