Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #177
Offtopic #177
Bodine zei op 16 feb 2012 - 19:38:
GUYS mag ik interrupten? Tokio Hotel heeft van One Direction gewonnen. How amazing is that? Gewoon - I feel proud.
GUYS mag ik interrupten? Tokio Hotel heeft van One Direction gewonnen. How amazing is that? Gewoon - I feel proud.
neversay zei op 16 feb 2012 - 19:38:
@Bo; dat kan ook. ^^ Ik was het even vergeten. x'D
@Evi; Echt? <3 Awesome!
Edit; Dat is zooo awesome. ;D
@Evi; Echt? <3 Awesome!
Edit; Dat is zooo awesome. ;D
BABBELICIOUS zei op 16 feb 2012 - 19:41:
@Mascha: Jaaaaa echt ;a Als ik kan kom ik ;a
@Mascha: Jaaaaa echt ;a Als ik kan kom ik ;a
neversay zei op 16 feb 2012 - 19:42:
Ik schrok me kapot toen FF niet meer wou laden. o.o
Ik schrok me kapot toen FF niet meer wou laden. o.o
xjeszell zei op 16 feb 2012 - 19:44:
Dat is zo awesome! Ik was echt bang toen 1D ineens er per minuut 1% bijkreeg x_x
Dat is zo awesome! Ik was echt bang toen 1D ineens er per minuut 1% bijkreeg x_x
Bodine zei op 16 feb 2012 - 19:45:
Het doet al de hele dag steeds netevenniet, endanweerwel. So. Tsja. Daar is 't FF voor hè. Geen FF zonder kwaaltjes. ^^ Btw, moeten we Kay en Suk en Juul en Dezh en zo niet ook even stalken dat ze moeten komen en iedereen en zo?
@Jess; true, maar we stonden 30K stemmen voor. Though - gisteren was het 91 tegen 9 procent, uiteindelijk hebben we met, wat is het? 52 procent uiteindelijk? Niet zoveel verschil gewonnen dus. YET WE WON.
Het doet al de hele dag steeds netevenniet, endanweerwel. So. Tsja. Daar is 't FF voor hè. Geen FF zonder kwaaltjes. ^^ Btw, moeten we Kay en Suk en Juul en Dezh en zo niet ook even stalken dat ze moeten komen en iedereen en zo?
@Jess; true, maar we stonden 30K stemmen voor. Though - gisteren was het 91 tegen 9 procent, uiteindelijk hebben we met, wat is het? 52 procent uiteindelijk? Niet zoveel verschil gewonnen dus. YET WE WON.
BABBELICIOUS zei op 16 feb 2012 - 19:45:
@Bodine: WOOSH. GO TH <3.
En huh o.o? wassie daarom zo ik-ga-niet-meer-laden-achtig?
@Bodine: WOOSH. GO TH <3.
En huh o.o? wassie daarom zo ik-ga-niet-meer-laden-achtig?
neversay zei op 16 feb 2012 - 19:46:
@Bo; oh ja zeker. I mean, ze moeten wel komen, right? We gaan tenslotte trouwen. o.o
@Bo; oh ja zeker. I mean, ze moeten wel komen, right? We gaan tenslotte trouwen. o.o
Bodine zei op 16 feb 2012 - 19:46:
Het is niet go TH, het is go fans. TH heeft hier zelf niet zoveel aan bijgedragen.
NaNaa zei op 16 feb 2012 - 19:47:
@Bo; ik denk niet dat die kunnen/komen/willen.. ofwel? nja. ik zal ze eens stalken. ookal weet ik niet of ik Juul kan bereiken. enneh. TH van 1D waar precies? x:
@Evi; YEEY.
@Bo; ik denk niet dat die kunnen/komen/willen.. ofwel? nja. ik zal ze eens stalken. ookal weet ik niet of ik Juul kan bereiken. enneh. TH van 1D waar precies? x:
@Evi; YEEY.
xjeszell zei op 16 feb 2012 - 19:50:
@Bodine; Uhu. Het was 9% toen ik begon, en toen kwamen ze closer and closer en... Nog een reden om blij te zijn dat we gewonnen hebben^^.
@Bodine; Uhu. Het was 9% toen ik begon, en toen kwamen ze closer and closer en... Nog een reden om blij te zijn dat we gewonnen hebben^^.
NaNaa zei op 16 feb 2012 - 19:51:
Ik weet niet waarom ik het lachwekkend vind dat Bill tegen Harry moet maar oké. GO US! en met us bedoel ik TH fans. :'
Ik weet niet waarom ik het lachwekkend vind dat Bill tegen Harry moet maar oké. GO US! en met us bedoel ik TH fans. :'
Bodine zei op 16 feb 2012 - 19:51:
Het was 9% toen ik stopte gisteren, en ineens 46% toen ik verder ging vandaag I was like woah fuck off. Maar iig - voor Tokio Hotel/One Direction liepen de stemmen in de 150K en bij My Chemical Romance/Paramore in de 80K. Like.
@TESJA; THOSE WERE MY THOUGHTS. THOSE WERE EXACTLY MY THOUGHTS!en het is nog een oude foto ook, of ligt dat aan mij?
Het was 9% toen ik stopte gisteren, en ineens 46% toen ik verder ging vandaag I was like woah fuck off. Maar iig - voor Tokio Hotel/One Direction liepen de stemmen in de 150K en bij My Chemical Romance/Paramore in de 80K. Like.
@TESJA; THOSE WERE MY THOUGHTS. THOSE WERE EXACTLY MY THOUGHTS!
Ik heb maar even een nieuw topic gemaakt, want ik was de laatste.
post;
Ik moet voor Nederlands een sciencefiction verhaal schrijven -Yay!- Enneh, ik heb wel een idee maare is het niet wat over the top? Qua het volgende stuk
oppinions?