Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Yay-topic #7
Yay-topic #7
YarahartBill zei op 8 mei 2012 - 9:52:
Yay, ik ben helemaal nat geregend!
Yay, ik heb een natte broek.
Yay, dat was echt heeeeeeel sarcastisch.
Yay, ik ben helemaal nat geregend!
xEmma zei op 8 mei 2012 - 9:55:
Yay, ik ben helemaal nat geregend!Arm schaap. *knuffel*
YarahartBill zei op 8 mei 2012 - 9:56:
Die regen kan echt me rug op! Ik zweer het!
Yay, ik word vanmiddag (als het nog regent, zal vast wel) opgehaald door me vader!
Die regen kan echt me rug op! Ik zweer het!
Yay, ik word vanmiddag (als het nog regent, zal vast wel) opgehaald door me vader!
xjeszell zei op 8 mei 2012 - 16:01:
Yay, EINDELIJK weer wifi!
Yay, ik kan eindelijk BLG blasten!
Yay, ik ben vrolijk.
Yay, EINDELIJK weer wifi!
Yay, ik kan eindelijk BLG blasten!
Yay, ik ben vrolijk.
Celestial zei op 8 mei 2012 - 16:29:
Yay! de zon schijnt en in een t-shirt kunnen werken echt heerlijk!
Yay! de zon schijnt en in een t-shirt kunnen werken echt heerlijk!
Vespertine zei op 8 mei 2012 - 17:05:
Yay, I don't know what happened but all of a sudden there's a Hunger Games one shot, gewoon uit mijn vingers gerold. Nu zit ik vast, though. Maar - I love the feeling of just opening a document en beginnen schrijven en plots zit je vijf bladzijden ver en heb je een half verhaal. Uit het niks.
Yay, I don't know what happened but all of a sudden there's a Hunger Games one shot, gewoon uit mijn vingers gerold. Nu zit ik vast, though. Maar - I love the feeling of just opening a document en beginnen schrijven en plots zit je vijf bladzijden ver en heb je een half verhaal. Uit het niks.
xEmma zei op 8 mei 2012 - 17:06:
Yay, I don't know what happened but all of a sudden there's a Hunger Games one shot, gewoon uit mijn vingers gerold. Nu zit ik vast, though. Maar - I love the feeling of just opening a document en beginnen schrijven en plots zit je vijf bladzijden ver en heb je een half verhaal. Uit het niks.Oeh, ga je hem hier online zetten? If so, kan je me dan waarschuwen? ^^
Carlina zei op 8 mei 2012 - 23:03:
Dikke yay voor twee vriendinnetjes van mij die mij vandaag een sms'je stuurden om te vragen hoe mijn dag was (aangezien ze wisten dat ik heel hard tegen vandaag op zag). Aaah. <3
Dikke yay voor twee vriendinnetjes van mij die mij vandaag een sms'je stuurden om te vragen hoe mijn dag was (aangezien ze wisten dat ik heel hard tegen vandaag op zag). Aaah. <3
Celestial zei op 9 mei 2012 - 9:37:
Yaaay ik ga waarschijnlijk naar Nick en Simon op 19Juni <333
Yaaay ik ga waarschijnlijk naar Nick en Simon op 19Juni <333
CosmicPurple zei op 9 mei 2012 - 10:12:
Yay, vanavond Hunger Games kijken met Bryan.
Yay, vanavond Hunger Games kijken met Bryan.
xEmma zei op 9 mei 2012 - 10:16:
Yay, vanavond Hunger Games kijken met Bryan.Die heb ik twee keer gezien, ik vind hem echt zeer gaaf. Het is zo indrukwekkend, van de kleding en make-up tot de special effects.
CosmicPurple zei op 9 mei 2012 - 10:19:
Ja, dat hoorde ik al. Eigenlijk is het tegen mijn principes om een film te kijken voor ik de boeken gelezen heb, maar hij ziet er echt leuk uit en Bryan heeft gratis tickets die bijna vervallen en er speelt verder niks dat we willen zien.
Behalve Avengers en die heeft hij vorige week gezien.
(...)Die heb ik twee keer gezien, ik vind hem echt zeer gaaf. Het is zo indrukwekkend, van de kleding en make-up tot de special effects.
Ja, dat hoorde ik al. Eigenlijk is het tegen mijn principes om een film te kijken voor ik de boeken gelezen heb, maar hij ziet er echt leuk uit en Bryan heeft gratis tickets die bijna vervallen en er speelt verder niks dat we willen zien.
xEmma zei op 9 mei 2012 - 10:36:
Hoewel ik het boek alsnog niet helemaal geweldig vond, zeker in het begin vind ik het Mary Sue-gehalte een beetje aan de te hoge kant. Maar het is zeker vermakelijk en het leest lekker snel door.
(...)Ik heb de film ook eerder gezien dan ik het boek heb gelezen, en ik denk dat dat ervoor heeft gezorgd dat ik het boek meer dan anders ben gaan appreciëren. (:
Hoewel ik het boek alsnog niet helemaal geweldig vond, zeker in het begin vind ik het Mary Sue-gehalte een beetje aan de te hoge kant. Maar het is zeker vermakelijk en het leest lekker snel door.
Yay vandaag een zalig dagje met vriendinnen in Antwerpen gehad en daarbij ook een huiskamerconcert... was super!! xx
(vorig topic was vol)