Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #181
Offtopic #181
xEmma zei op 12 mei 2012 - 20:41:
Hoor je mij + Josh niet roepen? D:
Ik dacht dat we eindelijk in de buurt waren.
Of heeft Yara al gered en hebben wij dat nog niet door?
Hoor je mij + Josh niet roepen? D:
Ik dacht dat we eindelijk in de buurt waren.
Of heeft Yara al gered en hebben wij dat nog niet door?
xEmma zei op 12 mei 2012 - 20:53:
Oh. Ik wist niet of het was gelukt.
Dan hebben we ons een dag extra zorgen gemaakt voor niets D:
Leef je nog een beetje?
Oh. Ik wist niet of het was gelukt.
Dan hebben we ons een dag extra zorgen gemaakt voor niets D:
Leef je nog een beetje?
YarahartBill zei op 12 mei 2012 - 21:00:
Ik heb Bodine gered!
En ik wil eigenlijk proberen om de tickets te verlengen. Vind het weer in LA wel erg heerlijk en ik wil zeg maar, langer blijven.
Ik heb Bodine gered!
En ik wil eigenlijk proberen om de tickets te verlengen. Vind het weer in LA wel erg heerlijk en ik wil zeg maar, langer blijven.
xEmma zei op 12 mei 2012 - 21:17:
Wat wil je? Biggetjes, jelly beans, toverballen, zuurtjes, drop, tum tum, van die sleutels, pepermuntjes, er is van alles in de aanbieding! (:
Wat wil je? Biggetjes, jelly beans, toverballen, zuurtjes, drop, tum tum, van die sleutels, pepermuntjes, er is van alles in de aanbieding! (:
Bodine zei op 12 mei 2012 - 22:12:
Guys ik zat me zo af te vragen hè, hebben wij niet ergens een topic waarin we verhalen aanraden aan elkaar en zo? Want ik ben weer een beetje begonnen met schrijven en lezen en ik dacht - nou ja, verhalenvandemaand zijn het niet geworden, maar zo'n topic hadden we ook, toch? Of niet? Want. Zo niet, moeten we er niet één maken? We zijn fanfic.nl after all. Dat waren mijn hersenspinsels zo'n beetje. Whataya you guys think?
Guys ik zat me zo af te vragen hè, hebben wij niet ergens een topic waarin we verhalen aanraden aan elkaar en zo? Want ik ben weer een beetje begonnen met schrijven en lezen en ik dacht - nou ja, verhalenvandemaand zijn het niet geworden, maar zo'n topic hadden we ook, toch? Of niet? Want. Zo niet, moeten we er niet één maken? We zijn fanfic.nl after all. Dat waren mijn hersenspinsels zo'n beetje. Whataya you guys think?
xEmma zei op 12 mei 2012 - 22:13:
Er was er eentje met stukjes tekst die je kon quoten uit een verhaal. Ik zoek hem wel even voor je. :]
Er was er eentje met stukjes tekst die je kon quoten uit een verhaal. Ik zoek hem wel even voor je. :]
City Of Angels^^
We are its angels, of course