Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Onze eigen fanficties
Onze eigen fanficties
xEmma zei op 8 juni 2013 - 14:18:
Okay, ik heb de beginpost even aan gepast. Verder heb ik totaal niet te veel vrije tijd en zo. In ieder geval.
Volgens mij heb ik alle verhalen waar een linkje bij vermeld stond er nu tussen gezet. Ik ben even te lui om die zonder link op te gaan zoeken, dat doe ik misschien een andere keer wel.
Iemand nog suggesties? Als je de one-shots weghaalt, blijven er nog geen twintig verhalen over. Er zijn toch wel meer pareltjes te vinden op FF?
(En persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als er ook wat meer fandoms onder de aandacht worden gebracht, als dat kan.)
Okay, ik heb de beginpost even aan gepast. Verder heb ik totaal niet te veel vrije tijd en zo. In ieder geval.
Volgens mij heb ik alle verhalen waar een linkje bij vermeld stond er nu tussen gezet. Ik ben even te lui om die zonder link op te gaan zoeken, dat doe ik misschien een andere keer wel.
Iemand nog suggesties? Als je de one-shots weghaalt, blijven er nog geen twintig verhalen over. Er zijn toch wel meer pareltjes te vinden op FF?
(En persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als er ook wat meer fandoms onder de aandacht worden gebracht, als dat kan.)
xNadezhda zei op 8 juni 2013 - 20:44:
Je hebt je eigen verhaal er niet bijgezet, Emma. Howard's Tale. Allereerste verhaal dat werd aangeraden. :'
En dat met fandoms lijkt me lastig, want TH was heel groot, nu wordt 1D heel groot & de meeste schrijvers zitten niet op het forum / weten niet dat er een forum is.
Je hebt je eigen verhaal er niet bijgezet, Emma. Howard's Tale. Allereerste verhaal dat werd aangeraden. :'
En dat met fandoms lijkt me lastig, want TH was heel groot, nu wordt 1D heel groot & de meeste schrijvers zitten niet op het forum / weten niet dat er een forum is.
xEmma zei op 8 juni 2013 - 21:15:
Oh hmpf, Howard's Tale. Dat zou ik echt een keer af moeten gaan maken.
En ik vind het zo jammer dat er zo weinig variatie is. Ik lees van beide fandoms wel verhalen, maar ik heb met allebei de bands gewoon niet zoveel. Wat meer Harry Potter/Hunger Games-verhalen bijvoorbeeld zouden mij gelukkig maken.
Oh hmpf, Howard's Tale. Dat zou ik echt een keer af moeten gaan maken.
En ik vind het zo jammer dat er zo weinig variatie is. Ik lees van beide fandoms wel verhalen, maar ik heb met allebei de bands gewoon niet zoveel. Wat meer Harry Potter/Hunger Games-verhalen bijvoorbeeld zouden mij gelukkig maken.
xNadezhda zei op 8 juni 2013 - 21:17:
Tja. Ik zou je graag gelukkig maken, maar ik kan dat niet schrijven. (:
Tja. Ik zou je graag gelukkig maken, maar ik kan dat niet schrijven. (:
xEmma zei op 8 juni 2013 - 21:25:
Hahaha, ik lees de boeken wel nog gewoon een keertje. ^_^
Hahaha, ik lees de boeken wel nog gewoon een keertje. ^_^
Bodine zei op 8 juni 2013 - 21:41:
Ik zou 't graag voor je doen maar honestly, dan moet je met zoveel dingen rekening houden (zeker als 't om Harry Potter gaat) en nou ja. Ja. Dat kan ik niet.
Ik zou 't graag voor je doen maar honestly, dan moet je met zoveel dingen rekening houden (zeker als 't om Harry Potter gaat) en nou ja. Ja. Dat kan ik niet.
CosmicPurple zei op 8 juni 2013 - 21:44:
Ik moet maar 'ns gewoon lekker Westermarck afmaken, denk ik zo.
Ik moet maar 'ns gewoon lekker Westermarck afmaken, denk ik zo.
CosmicPurple zei op 8 juni 2013 - 21:50:
Jongens, jongens toch. Ik ben Westermarck begonnen in december 2009, net na Teenage Wasteland. En dat kloteding heeft zo lang in coma gelegen dat het nog steeds niet af is.
Ik schaam me diep ;(
Jongens, jongens toch. Ik ben Westermarck begonnen in december 2009, net na Teenage Wasteland. En dat kloteding heeft zo lang in coma gelegen dat het nog steeds niet af is.
Ik schaam me diep ;(
xEmma zei op 8 juni 2013 - 21:54:
Als het je enigszins beter laat voelen: Howard's Tale ligt al een jaar stil en dat terwijl ik maar twee hoofdstukken hoef.
Als het je enigszins beter laat voelen: Howard's Tale ligt al een jaar stil en dat terwijl ik maar twee hoofdstukken hoef.
Xethalicious zei op 9 juni 2013 - 15:33:
Ik vroeg me inderdaad al af waar de rest van het verhaal was x']
Ik schaam me diep ;(
Ik vroeg me inderdaad al af waar de rest van het verhaal was x']
xEmma zei op 14 jan 2014 - 17:06:
Dit topic is veel te leuk om te vergeten!
De gemiddelde kwaliteit van de verhalen is helaas ernstig gekelderd, maar dat betekent niet dat er geen lichtpuntjes zijn is deze duisternis.
Een van deze lichtpuntjes vind ik het volgende verhaal:
Blood of the Prophet van Andrea
Fandom: True Blood
(Waar ik zelf niets van ken en toch is het verhaal goed te begrijpen.)
Dit topic is veel te leuk om te vergeten!
De gemiddelde kwaliteit van de verhalen is helaas ernstig gekelderd, maar dat betekent niet dat er geen lichtpuntjes zijn is deze duisternis.
Een van deze lichtpuntjes vind ik het volgende verhaal:
Blood of the Prophet van Andrea
Fandom: True Blood
(Waar ik zelf niets van ken en toch is het verhaal goed te begrijpen.)
CosmicPurple zei op 14 jan 2014 - 18:42:
Dat vind ik zo triest, maar het is helaas maar al te waar... ;(
De gemiddelde kwaliteit van de verhalen is helaas ernstig gekelderd
Dat vind ik zo triest, maar het is helaas maar al te waar... ;(
Waarom zouden we alleen gepubliceerde boeken op het forum bespreken als we een hele hoop prachtige verhalen op deze site hebben staan?
Bodine kwam op het idee voor een topic om onder andere verhalen van andere FF'ers aan te bevelen en te bespreken, zie hier het resultaat. (:
[Hoewel ik er niet vanuit gaat dat dit zal gebeuren, zeg ik het alsnog: houd het wel een beetje vriendelijk. Een beetje kritiek kan best, maar iemand een minderwaardigheidscomplex aanpraten is niet de bedoeling.]
Harry Potter
Hobbit
Hongerspelen
One Direction
Sick Puppies
Tokio Hotel
True Blood
A Song of Ice and Fire
(bericht aangepast door een moderator)