Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Hotties 4
Hotties 4
Vespertine zei op 3 juni 2012 - 9:52:
Ik heb echt geen idee over wie jullie het hebben. Zijn dat jongens van One Direction?
Ik heb echt geen idee over wie jullie het hebben. Zijn dat jongens van One Direction?
xEmma zei op 3 juni 2012 - 9:58:
Haha, ja.
Niall - Harry - Zayn - Louis (die er erg charmant op staat) - Liam.
Edit: Misschien een iets charmantere foto: Liam - Louis - Zayn - Harry - Niall.
Haha, ja.
Vespertine zei op 3 juni 2012 - 11:50:
Ohla. Liam ziet er niet slecht uit! 8D En op die tweede foto vind ik Harry ook wel tof! Nu heb ik weer moed om aan mijn (door mijn promotor) half afgebroken paper te werken, hihi.
Ohla. Liam ziet er niet slecht uit! 8D En op die tweede foto vind ik Harry ook wel tof! Nu heb ik weer moed om aan mijn (door mijn promotor) half afgebroken paper te werken, hihi.
Celestial zei op 3 juni 2012 - 16:10:
Oké hij heeft zulke mooie ogen! Die vielen zo erg op in The Rebound! <33333
Oké hij heeft zulke mooie ogen! Die vielen zo erg op in The Rebound! <33333
MariTom zei op 5 juni 2012 - 17:17:
Me gusta Liam en Zayn (:
en Niall doet me altijd aan Gustav denken
Haha, ja.
Me gusta Liam en Zayn (:
Rianne zei op 5 juni 2012 - 17:22:
Yay (zie je wel Emma, everbody likes Liam <3) en je denkt exact hetzelfde als ik. Niall gedraagt zich in One Direction ook altijd een beetje zoals Gustav zich in Tokio Hotel gedroeg, you're right.
(...)
Me gusta Liam en Zayn (:
en Niall doet me altijd aan Gustav denken
Yay (zie je wel Emma, everbody likes Liam <3) en je denkt exact hetzelfde als ik. Niall gedraagt zich in One Direction ook altijd een beetje zoals Gustav zich in Tokio Hotel gedroeg, you're right.
MariTom zei op 5 juni 2012 - 17:25:
Haha echt? :'stiekem ken ik alleen hun namen en een paar liedjes, also ja.En yay voor twin thoughts.
Haha echt? :'
Carlina zei op 5 juni 2012 - 17:34:
Nu ben/voel ik me te oud om op één van hen een crush te hebben, maar ik denk dat vijtien-/zestienjarige Carlina haar voorkeur er als volgt zou hebben uitgezien:
1. Nial
2. Liam
3. Zayn
4. Harry
5. Louis
Nu ben/voel ik me te oud om op één van hen een crush te hebben, maar ik denk dat vijtien-/zestienjarige Carlina haar voorkeur er als volgt zou hebben uitgezien:
1. Nial
2. Liam
3. Zayn
4. Harry
5. Louis
Rianne zei op 5 juni 2012 - 17:43:
Lol ik ben ook bijna 18
En bij mij is het:
1. Liam
2. Louis
3. Niall
4. Harry
5. Zayn
1. Nial
2. Liam
3. Zayn
4. Harry
5. Louis
Lol ik ben ook bijna 18
En bij mij is het:
1. Liam
2. Louis
3. Niall
4. Harry
5. Zayn
Vespertine zei op 6 juni 2012 - 17:36:
Colin Morgan als Merlin in de serie Merlin.
|
v
Dit beest.
En ook dit beest.
Whew! ^-^ In de serie zijn er ook momentjes waarop ik denk: wat is hij knap, maar in het algemeen is Merlin als personage een beetje een dommige idioot waarvan je denkt: "Ik snap niet dat uitgerekend JIJ de grootste magiër aller tijden moet zijn", inclusief een dikke facepalm. Hij is niet het grootste licht, laten we maar zeggen, hij kan niet liegen, hij is altijd op de verkeerde plaats op het verkeerde moment en hij luistert nooit naar wat je hem opdraagt, maar hij heeft wel een hart van goud. <3 Maar de hottie is vooral Arthur dus, vandaar dat ik echt nog aangenamer verrast ben als ik dan foto's van Colin Morgan zie als hij niet Merlin is. _o_ Oh ja, Arthur trouwens: Bradley James. Klik. Klik. Even though he's an asshole, he's hot. 8D En ook wel lief, stiekem.
Oh, en ik heb zo hard gelachen met dit, ook al hoort het niet in dit topic:
Arthur, verontwaardigd: "Do you know who I am?"
Merlin: "Yes I do. You're a prat. A royal one."
:'D
Colin Morgan als Merlin in de serie Merlin.
|
v
Dit beest.
En ook dit beest.
Whew! ^-^ In de serie zijn er ook momentjes waarop ik denk: wat is hij knap, maar in het algemeen is Merlin als personage een beetje een dommige idioot waarvan je denkt: "Ik snap niet dat uitgerekend JIJ de grootste magiër aller tijden moet zijn", inclusief een dikke facepalm. Hij is niet het grootste licht, laten we maar zeggen, hij kan niet liegen, hij is altijd op de verkeerde plaats op het verkeerde moment en hij luistert nooit naar wat je hem opdraagt, maar hij heeft wel een hart van goud. <3 Maar de hottie is vooral Arthur dus, vandaar dat ik echt nog aangenamer verrast ben als ik dan foto's van Colin Morgan zie als hij niet Merlin is. _o_ Oh ja, Arthur trouwens: Bradley James. Klik. Klik. Even though he's an asshole, he's hot. 8D En ook wel lief, stiekem.
Oh, en ik heb zo hard gelachen met dit, ook al hoort het niet in dit topic:
Arthur, verontwaardigd: "Do you know who I am?"
Merlin: "Yes I do. You're a prat. A royal one."
:'D
xDevilBitch zei op 9 juni 2012 - 18:04:
En Angel Courlbu a.k.a. Gwen. Ook al is ze vanuit historisch oogpunt vreselijk gecast en hou haar alsjeblieft bij Arthur uit de buurt. (Merthur is duizend maal meer awesome dan Gwethur)
Oh, en Eoin Macken a.k.a. Gwain natuurlijk. *.* (en laat hem maar in de buurt van Merlin komen ^^)
En Angel Courlbu a.k.a. Gwen. Ook al is ze vanuit historisch oogpunt vreselijk gecast en hou haar alsjeblieft bij Arthur uit de buurt. (Merthur is duizend maal meer awesome dan Gwethur)
Oh, en Eoin Macken a.k.a. Gwain natuurlijk. *.* (en laat hem maar in de buurt van Merlin komen ^^)
Voortgaand op Liam/Gale:
Ik vind Liam ook niet zo knap. Maar in de film als Gale vind ik hem wel woest aantrekkelijk. 8D Maakt dat sense?
Er is voor mij ook wel een verschil tussen knappe gasten en kerels die op een oer-manier heel appetijtelijk zijn. Feromonen die dan wild worden en dergelijke. ^^"
Ik vind het ook wel tof dat Gale niet prettypretty is, want dat maakt de film realistischer. Net zoals Katniss, die is supermooi maar niet op een duh-manier en daarom lijkt het voor mij echter. Ze lijkt meer op ons dan op de Olsen twins, bij wijze van spreken. ...of kraam ik nu onzin uit?