Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » stel je eens voor...
stel je eens voor...
KaulitzFreak zei op 10 mei 2009 - 10:20:
wouw, zou tof zijn!!!
als mn ouders me nie vn Q verbanne hadde wask daar nu ook al anderhalf jaar
wouw, zou tof zijn!!!
CosmicPurple zei op 10 mei 2009 - 12:20:
Uw ouders u verbannen? Wow, da suckt...
Waarom in godsnaam??
wouw, zou tof zijn!!!
Uw ouders u verbannen? Wow, da suckt...
Waarom in godsnaam??
BABBELICIOUS zei op 10 mei 2009 - 13:52:
Waarom dat??
Damn, das streng 0-o
wouw, zou tof zijn!!!
Waarom dat??
Damn, das streng 0-o
KaulitzFreak zei op 11 mei 2009 - 20:55:
Kwilde aan een nieuwe serie beginne, had gans het verhaal al in mn kop!! Maar in de proloog kwame (let goed op!!) 2(!!!!!) nasty zinnen, en mn pa zat achter mij en die las da en toen flipte die helemaal, die mn ma derbij gehaalt en mij verplicht om mijn profiel te verwijdere
Ma gelukkig hebk fanfic gevonde en klees toch ng op q, want daar loopt echt een spprverhaal!!!
(...)
Waarom dat??
Damn, das streng 0-o
Kwilde aan een nieuwe serie beginne, had gans het verhaal al in mn kop!! Maar in de proloog kwame (let goed op!!) 2(!!!!!) nasty zinnen, en mn pa zat achter mij en die las da en toen flipte die helemaal, die mn ma derbij gehaalt en mij verplicht om mijn profiel te verwijdere
Ma gelukkig hebk fanfic gevonde en klees toch ng op q, want daar loopt echt een spprverhaal!!!
BABBELICIOUS zei op 12 mei 2009 - 6:57:
Damn o.o''
Mijn ouders lezen nooit mee x'D
(...)
Damn o.o''
Mijn ouders lezen nooit mee x'D
Bodine zei op 9 okt 2012 - 21:41:
Omfg. Niet dati k er in 2009 al was maar.
GRATIS KOEKJES VOOR IEDEREEN DIE HIER AL DRIE JAAR ZIT. ^^
Omfg. Niet dati k er in 2009 al was maar.
GRATIS KOEKJES VOOR IEDEREEN DIE HIER AL DRIE JAAR ZIT. ^^
Bodine zei op 10 okt 2012 - 13:21:
Ik kom er net achter dat ik hier ook al ruim drie jaar zit.
Ik kom er net achter dat ik hier ook al ruim drie jaar zit.
MariTom zei op 10 okt 2012 - 15:26:
9 mei 2009. Omg. Ik wist niet dat ik hier al zo lang zat ._.
*gooit ook wat koekjes*
9 mei 2009. Omg. Ik wist niet dat ik hier al zo lang zat ._.
*gooit ook wat koekjes*
Bodine zei op 10 okt 2012 - 15:46:
Even verder op die discussie, trouwens: ik zou echt niet willen dat mijn ouders mijn schrijfsels lazen. Ik bedoel. Ooit, als ik iets heb geschreven waar ik trots op ben (in de verre toekomst ofwel nooit) wil naar mama toegaan en het voor d'r neerleggen en zeggen: 'Kijk, ik schrijf nog steeds.' Maar. Nee.
Even verder op die discussie, trouwens: ik zou echt niet willen dat mijn ouders mijn schrijfsels lazen. Ik bedoel. Ooit, als ik iets heb geschreven waar ik trots op ben (in de verre toekomst ofwel nooit) wil naar mama toegaan en het voor d'r neerleggen en zeggen: 'Kijk, ik schrijf nog steeds.' Maar. Nee.
als fanfic in 2012 nog sou bestaan ofso.en dan sijn wij de users die heel vroeg zijn begonnen en dat sou cool zijn.kijk naar die missgrint op Q of so.^^
xoxo'