Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #183
Offtopic #183
Bodine zei op 26 juli 2012 - 20:55:
Nou, als jij Hepatitus [wat een rotwoord] gaat krijgen van seks en je doet 't alleen met Mars, dan heeft die 't toch?
Nou, als jij Hepatitus [wat een rotwoord] gaat krijgen van seks en je doet 't alleen met Mars, dan heeft die 't toch?
xEmma zei op 26 juli 2012 - 21:12:
Nee maar ik gahet niet krijgen want ik ga geen seks hebben volgens die vrouw. xd
Nee maar ik gahet niet krijgen want ik ga geen seks hebben volgens die vrouw. xd
Bodine zei op 26 juli 2012 - 21:13:
Oh.
Arme Mars en jij. Mogen jullie gewoon niets doen door een stomme Hepatitus-vrouw.
Oh.
Arme Mars en jij. Mogen jullie gewoon niets doen door een stomme Hepatitus-vrouw.
neversay zei op 26 juli 2012 - 21:20:
Wauw, ik heb ineens Hepatitus. Ik hou ook van jullie hoor. :'
Wauw, ik heb ineens Hepatitus. Ik hou ook van jullie hoor. :'
Bodine zei op 26 juli 2012 - 21:26:
You better of anders mag je in de tuin slapen onder de boom. Wil je de voortuin of de achtertuin? Jess gaat in de achtertuin I believe.
You better of anders mag je in de tuin slapen onder de boom. Wil je de voortuin of de achtertuin? Jess gaat in de achtertuin I believe.
xEmma zei op 26 juli 2012 - 21:27:
Hmm true, wie kan er nu niet van jullie houden?Naw, you be sweet.
Bodine zei op 26 juli 2012 - 21:31:
Okay ik kom ook.
@Emma; nee, omdat ze misschien geen griezelverhaal ging schrijven.
Okay ik kom ook.
@Emma; nee, omdat ze misschien geen griezelverhaal ging schrijven.
neversay zei op 26 juli 2012 - 21:32:
Hahaha, good. ^^ Slapen onder de sterren heb ik altijd al willen doen. Of onder een boom, net hoe je het bekijkt.
Edit; pfff, wat gemeen. Misschien moeten we haar maar een griezelverhaal geven. Een echte. >:3
Mijne is ook nog niet af. Wel bijna.
Hahaha, good. ^^ Slapen onder de sterren heb ik altijd al willen doen. Of onder een boom, net hoe je het bekijkt.
Edit; pfff, wat gemeen. Misschien moeten we haar maar een griezelverhaal geven. Een echte. >:3
Mijne is ook nog niet af. Wel bijna.
xEmma zei op 26 juli 2012 - 21:33:
Maar ik wil binnen slapen D:
Mag dat nog?
En en mijn griezelverhaal schiet niet echt op. ik ben mezelf de hele tijd om mijn ideeën alleen al aan het uitlachen.
Maar ik wil binnen slapen D:
Mag dat nog?
En en mijn griezelverhaal schiet niet echt op. ik ben mezelf de hele tijd om mijn ideeën alleen al aan het uitlachen.
Brokeback Mountain gezien. Het blijft een gevoelige snaar raken.
-In memory of Heath Ledger