Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Welkom-thuis-Dezh-meeting
Welkom-thuis-Dezh-meeting
YarahartBill zei op 27 jan 2014 - 21:31:
Ik wil ook. Maar stage en school en mogelijk geen vakantie. Dus ik laat het nog weten. C:
Ik wil ook. Maar stage en school en mogelijk geen vakantie. Dus ik laat het nog weten. C:
Bodine zei op 7 feb 2014 - 15:07:
Also. Captain? Dare? Hussel? Weten jullie al iets?
Ik sleep Doos wss ook mee want die vindt jullie awesome.
Also. Captain? Dare? Hussel? Weten jullie al iets?
Ik sleep Doos wss ook mee want die vindt jullie awesome.
YarahartBill zei op 7 feb 2014 - 15:11:
Op een zondag is het hea? Hmm, ik denk het wel. Ligt even aan mijn bankrekening want ik heb weer een leuke rekening binnen gekregen van mijn zorgverzekering. Goddaaamnit. I'll let ya know. C:
Op een zondag is het hea? Hmm, ik denk het wel. Ligt even aan mijn bankrekening want ik heb weer een leuke rekening binnen gekregen van mijn zorgverzekering. Goddaaamnit. I'll let ya know. C:
MariTom zei op 7 feb 2014 - 19:58:
Ik vind Doos ook awesome, dus mwhii.
Ik kan sowieso, moet nu alleen nog even ergens een goedkoop treinkaartje weten te vinden (:
Ik vind Doos ook awesome, dus mwhii.
Ik kan sowieso, moet nu alleen nog even ergens een goedkoop treinkaartje weten te vinden (:
xDevilBitch zei op 7 feb 2014 - 20:35:
@Marit, als ik niks goedkopers vind, ga ik met een dagretour met lunch bij Bakker Bart van de spoordeelwinkel (€21,-)
@Marit, als ik niks goedkopers vind, ga ik met een dagretour met lunch bij Bakker Bart van de spoordeelwinkel (€21,-)
MariTom zei op 7 feb 2014 - 21:11:
Oeeeh, dat is best een idee. Dat ga ik dan denk ik ook maar doen, €21,- valt heel erg mee (:
Oeeeh, dat is best een idee. Dat ga ik dan denk ik ook maar doen, €21,- valt heel erg mee (:
xDevilBitch zei op 7 feb 2014 - 22:02:
Plus lunch. Twee broodjes, sinaasappelsap en koffie/thee, geloof ik.
Plus lunch. Twee broodjes, sinaasappelsap en koffie/thee, geloof ik.
xNadezhda zei op 16 feb 2014 - 14:42:
Als veel mensen met de trein komen, stel ik voor dat we afspreken op de loopbrug tussen de twee perrons op Delft Centraal. Een uur of één? Twee?
Als veel mensen met de trein komen, stel ik voor dat we afspreken op de loopbrug tussen de twee perrons op Delft Centraal. Een uur of één? Twee?
Onze eigen Dezh komt weer thuis na een half jaar Deutschland, en dat moeten we vieren! Also: we meet.
Wanneer?
23 februari (tussen 13:00 en 14:00 verzamelen op de brug tussen de perronnen)
Waar?
Delft, I assume.
Wie?
- Dezh!
- Emms
- Bodine
- Daan
- Dare
- Hussel
- Tesja