Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #47
Gooi-het-eruit-topic #47
Krewella zei op 19 aug 2014 - 12:45:
@Chay iknow, iedereen zegt dat het een mooi boek is, alleen met papa en zo op dit moment snap je.
@Chay iknow, iedereen zegt dat het een mooi boek is, alleen met papa en zo op dit moment snap je.
Krewella zei op 19 aug 2014 - 12:46:
Oh @Chay und:
Oh @Chay und:
The Wizarding Wars refer to the violent conflicts that the Death Eaters, led by Lord Voldemort, brought on by their revolts against the Ministry of Magic, defended by the Aurors and the Order of the Phoenix
realMe zei op 19 aug 2014 - 14:43:
Fanmix met wat dan? Als de wizardingwars is wat hierboven staat?
Waarschuwing: maak GEEN fanmix over The Wizarding Wars. It fucking hurts.
Fanmix met wat dan? Als de wizardingwars is wat hierboven staat?
xDevilBitch zei op 19 aug 2014 - 16:09:
Sirius Black/Remus Lupin, chronologisch in drie delen, met dus twee gedurende de twee Wizardig Wars, in dit geval dan. Ik denk dat het sowieso janken is als je een fanmix gaat maken over Potter personages gedurende de oorlog.
Sirius Black/Remus Lupin, chronologisch in drie delen, met dus twee gedurende de twee Wizardig Wars, in dit geval dan. Ik denk dat het sowieso janken is als je een fanmix gaat maken over Potter personages gedurende de oorlog.
xEmma zei op 19 aug 2014 - 16:22:
Ik ging een liedje luisteren op Youtube en toen kwam er reclame van Boyce Avenue en het zal wel een primeur zijn dat reclame me blij heeft gemaakt.
Ik ging een liedje luisteren op Youtube en toen kwam er reclame van Boyce Avenue en het zal wel een primeur zijn dat reclame me blij heeft gemaakt.
Chayenne zei op 19 aug 2014 - 21:20:
@Cyn / Daan OAAAAAAH ik snap het.
@Cyn nee, dan lijkt het me inderdaad niet het perfecte moment ervoor.
Ik ga morgen naar de film WHOEEE
And im really into Glee. Like what?
@Cyn / Daan OAAAAAAH ik snap het.
@Cyn nee, dan lijkt het me inderdaad niet het perfecte moment ervoor.
Ik ga morgen naar de film WHOEEE
And im really into Glee. Like what?
MoonRocker zei op 19 aug 2014 - 21:24:
Ik ben zo blij dat Skype voortaan (weer) op het bureaublad draait bij Windows 8.1 *-*
EDIT: Ik heb net de laatste aflevering Gossip Girl gezien en OH MY GOOOOOOOOD!!! Al was het op het eind misschien íets te makkelijk WHO CARES! OMG. [/Julia uit]
Ik ben zo blij dat Skype voortaan (weer) op het bureaublad draait bij Windows 8.1 *-*
EDIT: Ik heb net de laatste aflevering Gossip Girl gezien en OH MY GOOOOOOOOD!!! Al was het op het eind misschien íets te makkelijk WHO CARES! OMG. [/Julia uit]
neversay zei op 20 aug 2014 - 8:55:
@Julia: Een vriendin van mij ging Gossip Girl herkijken en kwam er toen achter dat je het einde al kon weten in aflevering 1 ofzo. Als je goed oplette. x'DNo spoilers though, ik wil het ooit nog eens kijken.
@Julia: Een vriendin van mij ging Gossip Girl herkijken en kwam er toen achter dat je het einde al kon weten in aflevering 1 ofzo. Als je goed oplette. x'D
xEmma zei op 20 aug 2014 - 9:44:
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh ik moet drie vakken inhalen van elk vier weken en ik ging er een beetje vanuit dat ze dus drie vakken tegelijk hadden normaal en dat ik het twee keer zo snel moet doen maar nee, ze hebben maar EEN vak tegelijk, dus ik moet TWAALF WEKEN in twee weken doen en huil huil huil
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh ik moet drie vakken inhalen van elk vier weken en ik ging er een beetje vanuit dat ze dus drie vakken tegelijk hadden normaal en dat ik het twee keer zo snel moet doen maar nee, ze hebben maar EEN vak tegelijk, dus ik moet TWAALF WEKEN in twee weken doen en huil huil huil
xEmma zei op 20 aug 2014 - 11:04:
Jap, want ik kan een deel van de boeken (allemaal - 1) niet vinden op het internet, en ze zijn niet te leen in de Leidse bibliotheek. Papa werkt daar dus die heeft het voor elkaar gekregen om twee van de boeken toch te halen, dus die heb ik vanaf vanmiddag, maar dan heb ik alsnog 0 boeken over embryologie. Ik heb ze maar een mailtje gestuurd van "uh jongens dit kan ik niet, ik werk 25 uur in de week en zo en ik doe mijn best maar ik kan het niet".
So now we wait.
(huil huil huil)
Jap, want ik kan een deel van de boeken (allemaal - 1) niet vinden op het internet, en ze zijn niet te leen in de Leidse bibliotheek. Papa werkt daar dus die heeft het voor elkaar gekregen om twee van de boeken toch te halen, dus die heb ik vanaf vanmiddag, maar dan heb ik alsnog 0 boeken over embryologie. Ik heb ze maar een mailtje gestuurd van "uh jongens dit kan ik niet, ik werk 25 uur in de week en zo en ik doe mijn best maar ik kan het niet".
So now we wait.
(huil huil huil)
Chayenne zei op 20 aug 2014 - 11:52:
@Emma dat klinkt redelijk vreselijk. Succes
Ik geloof dat iemand die bij mij werkt me zonet keihard heeft horen meezingen op Valerie. Geweldig. XP
@Emma dat klinkt redelijk vreselijk. Succes
Ik geloof dat iemand die bij mij werkt me zonet keihard heeft horen meezingen op Valerie. Geweldig. XP
Gooi het er maar uit!