Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-topic 2
Fangirl-topic 2
Krewella zei op 26 okt 2014 - 22:41:
Voor mij blijft mijn grootste liefde wisselen tussen Hazz, Lou en Zayn. Can't choose.
het hangt af van de dag denk ik
Liam en Niall zijn ook super leuk maar voor mij niet crushable. If that's even a word.
Edit: toch hou ik mijn eeuwige zwak voor Larry waardoor ik automatisch zou neigen naar Zayn.
Voor mij blijft mijn grootste liefde wisselen tussen Hazz, Lou en Zayn. Can't choose.
Liam en Niall zijn ook super leuk maar voor mij niet crushable. If that's even a word.
Edit: toch hou ik mijn eeuwige zwak voor Larry waardoor ik automatisch zou neigen naar Zayn.
xNadezhda zei op 26 okt 2014 - 23:22:
Heel Holland Bakt heeft mij getweet!Awesome! In het kader waarvan?
xDevilBitch zei op 27 okt 2014 - 17:29:
@Dezh, nou, wij kijken altijd na Miljoenenjacht, dus toen was het eigenlijk net afgelopen. En Martine zei: "En dan kunnen jullie daarna boos gaan twitteren dat jullie het er niet mee eens zijn." Dus ik dacht: kom, laat ik eens boos tweeten. "Ik ben boos, want Heel Holland Bakt is weer afgelopen. #hhb", en toen tweetten ze terug: "Daar helpt taart en/of chocola heel goed tegen."
@Dezh, nou, wij kijken altijd na Miljoenenjacht, dus toen was het eigenlijk net afgelopen. En Martine zei: "En dan kunnen jullie daarna boos gaan twitteren dat jullie het er niet mee eens zijn." Dus ik dacht: kom, laat ik eens boos tweeten. "Ik ben boos, want Heel Holland Bakt is weer afgelopen. #hhb", en toen tweetten ze terug: "Daar helpt taart en/of chocola heel goed tegen."
xDevilBitch zei op 1 nov 2014 - 20:30:
Jongens, what on earth is Yahoo UK Celebrities aan het doen?
Jongens, what on earth is Yahoo UK Celebrities aan het doen?
YarahartBill zei op 1 nov 2014 - 21:25:
Ja. Maar op twitter zit Yahoo UK dik Larry te promoten. And I love it!!
Ja. Maar op twitter zit Yahoo UK dik Larry te promoten. And I love it!!
YarahartBill zei op 1 nov 2014 - 22:57:
Nee even serieus. Ze doen het echt. Check de twitter van Yahoo UK maar.
Nee even serieus. Ze doen het echt. Check de twitter van Yahoo UK maar.
Chayenne zei op 1 nov 2014 - 23:01:
Nee weet ik. Ik keek ook. Maar ik vind het grappig XP
Nee weet ik. Ik keek ook. Maar ik vind het grappig XP
De vorige was vol(gemaakt door mij :x).
Dus lucht vooral je fangirlhart!