Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic! #49
Gooi-het-eruit-topic! #49
MelintjeX1DX zei op 3 nov 2014 - 13:50:
@Iv, o haha is het echt M&O?? Bij ons noemen ze dat MEO
@Iv, o haha is het echt M&O?? Bij ons noemen ze dat MEO
ChantiXAMX zei op 3 nov 2014 - 13:50:
ik haat school nu echt echt gewoon alles op school
ik haat school nu echt echt gewoon alles op school
Bodine zei op 3 nov 2014 - 13:56:
M&O is makkelijker, dacht ik, maar ik weet het niet zeker want ik heb beide vakken nooit gehad.
M&O is makkelijker, dacht ik, maar ik weet het niet zeker want ik heb beide vakken nooit gehad.
realMe zei op 3 nov 2014 - 13:58:
ik heb het ook nooit gehad, maar ik was ook niet zo goed in economie, dus.
ik heb het ook nooit gehad, maar ik was ook niet zo goed in economie, dus.
MoonRocker zei op 3 nov 2014 - 14:12:
Ligt eraan waar je goed in bent, maar ik hoorde altijd dat m&o veel moeilijker was dan economie. (Hoewel ik uiteindelijk spijt had dat ik niet gewoon allebei had gekozen (ik had alleen economie))
Ligt eraan waar je goed in bent, maar ik hoorde altijd dat m&o veel moeilijker was dan economie. (Hoewel ik uiteindelijk spijt had dat ik niet gewoon allebei had gekozen (ik had alleen economie))
MariTom zei op 3 nov 2014 - 14:28:
Volgens mij ligt het er inderdaad maar net aan waar je sterke punten liggen. Als je goed bent met cijfers, is economie denk ik makkelijker. Bij M&O schijn je weer heel veel te moeten leren.
Volgens mij ligt het er inderdaad maar net aan waar je sterke punten liggen. Als je goed bent met cijfers, is economie denk ik makkelijker. Bij M&O schijn je weer heel veel te moeten leren.
Bodine zei op 3 nov 2014 - 14:35:
Ja, als je goed bent in wiskunde is economie als het goed is makkelijker.
Ja, als je goed bent in wiskunde is economie als het goed is makkelijker.
MelintjeX1DX zei op 3 nov 2014 - 17:00:
Wiskunde en ik gaan niet goed samen
Edit:
Ik ben wel goed in economie
Wiskunde en ik gaan niet goed samen
Edit:
Ik ben wel goed in economie
1Dzayn zei op 3 nov 2014 - 17:35:
Economie wordt in de bovenbouw veel moeilijker. In de derde haalde ik negens, in de vierde zesjes.
M&O is vooral heel veel theorie, met in verhouding weining formules en rekenwerk enz
Economie wordt in de bovenbouw veel moeilijker. In de derde haalde ik negens, in de vierde zesjes.
M&O is vooral heel veel theorie, met in verhouding weining formules en rekenwerk enz
LindjeX1DX zei op 3 nov 2014 - 18:16:
Oh, economie en ik gaan nu al niet samen haha
Ja, hoofdstuk 1 is makkelijker, maar het word maar moeilijker
Maar echt, ik word ziek van school met die PWW, zovan: laten we alle kinderen straffen jeeej :/
Oh, economie en ik gaan nu al niet samen haha
Ja, hoofdstuk 1 is makkelijker, maar het word maar moeilijker
Maar echt, ik word ziek van school met die PWW, zovan: laten we alle kinderen straffen jeeej :/
Krewella zei op 3 nov 2014 - 18:18:
Economie is kut. Echt zwaar kut.
Vind ik dan haha. Haat aan cijfers
Economie is kut. Echt zwaar kut.
Vind ik dan haha. Haat aan cijfers
MoonRocker zei op 3 nov 2014 - 18:27:
Ik vind economie fantastisch, vooral modellen. Dat soort dingen fascineert me echt.
En @Lindy: tentamens. You have no idea.
Ik vind economie fantastisch, vooral modellen. Dat soort dingen fascineert me echt.
En @Lindy: tentamens. You have no idea.
ChantiXAMX zei op 3 nov 2014 - 18:54:
@Lindy jep pww
i'm already dead en dan is er nog maar een dag geweest
@Lindy jep pww
i'm already dead en dan is er nog maar een dag geweest
Lucht je hart, schreeuw het van de daken, gooi het eruit!
Ik had een probleem met mijn laptop, ik vroeg het aan mijn vader maar die wist de oplossing ook niet. Dus ik ging op internet zoeken of iemand hetzelfde probleem had, ik had iemand gevonden + de oplossing, en nu is mijn laptop weer normaal, ik voel me zo slim haha!