Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FF's Schrijfuitdaging - november
FF's Schrijfuitdaging - november
xEmma zei op 23 nov 2014 - 18:14:
Ik ben blij dat we de deadline een beetje verplaatst hebben, veel leuker als er wat inzendingen zijn.
Ik ben blij dat we de deadline een beetje verplaatst hebben, veel leuker als er wat inzendingen zijn.
xNadezhda zei op 23 nov 2014 - 19:07:
Ja, ik was er ook blij mee _0_ En superleuk om te zien dat er in die twee dagen toch nog heel wat gebeurd is.
Ja, ik was er ook blij mee _0_ En superleuk om te zien dat er in die twee dagen toch nog heel wat gebeurd is.
MoonRocker zei op 23 nov 2014 - 21:19:
-sorry voor de dubbelpost-
Nou *veegt zweet van voorhoofd* het is gelukt, maar hoe goed het is, is nog maar de vraag :x Klik
-sorry voor de dubbelpost-
Nou *veegt zweet van voorhoofd* het is gelukt, maar hoe goed het is, is nog maar de vraag :x Klik
Rebella zei op 23 nov 2014 - 22:35:
Gelukt!
Ik sta versteld van mezelf!
Hie is mijn chapter!
Mia Bella
En ja, ik weet dat ik niet zal winnen, maar het is gewoon zo leuk om te doen!
En de tips zijn echt geweldig om te krijgen!
Thank you!!!
Ciao
Gelukt!
Ik sta versteld van mezelf!
Hie is mijn chapter!
Mia Bella
En ja, ik weet dat ik niet zal winnen, maar het is gewoon zo leuk om te doen!
En de tips zijn echt geweldig om te krijgen!
Thank you!!!
Ciao
Idelle zei op 24 nov 2014 - 0:06:
Excuses, had problemen met het uploaden. De hyperlink werkt nog steeds niet.
http://www.fanfic.nl/chapters/45862/schrijfwedstrijd-november-schoonheid--de-jongen-en-de-trollen/
Excuses, had problemen met het uploaden. De hyperlink werkt nog steeds niet.
http://www.fanfic.nl/chapters/45862/schrijfwedstrijd-november-schoonheid--de-jongen-en-de-trollen/
Idelle zei op 24 nov 2014 - 0:16:
Overigens had ik gefixeerd met wel ja... een x moeten schrijven en niet met cs zoals ik geloof ik heb gedaan...
Overigens had ik gefixeerd met wel ja... een x moeten schrijven en niet met cs zoals ik geloof ik heb gedaan...
xNadezhda zei op 24 nov 2014 - 14:29:
Wie kijkt er na deze maand? (en zijn die van vorige maand eigenlijk nagekeken? (: )
Wie kijkt er na deze maand? (en zijn die van vorige maand eigenlijk nagekeken? (: )
Bodine zei op 24 nov 2014 - 16:02:
Ik ga vandaag vorige maand nakijken, sorry daarvoor.
Ik ga vandaag vorige maand nakijken, sorry daarvoor.
xEmma zei op 24 nov 2014 - 21:16:
We zijn nog even aan het overleggen, maar ik kijk sowieso wel na deze maand.
We zijn nog even aan het overleggen, maar ik kijk sowieso wel na deze maand.
xNadezhda zei op 24 nov 2014 - 23:05:
Okay, awesome. No pressure! Ik ben een nieuwsgierig aagje, da's alles. (en ik houd van commentaar krijgen)
Okay, awesome. No pressure! Ik ben een nieuwsgierig aagje, da's alles. (en ik houd van commentaar krijgen)
xEmma zei op 28 nov 2014 - 12:26:
Om jullie wat beter op de hoogte te houden dan vorige keer: we gaan met z'n drieen nakijken (Daan, Kay en ik) om de lasten te verdelen. Ik heb m'n dingen in ieder geval ook al doorgestuurd naar Kay, de rest is ook bezig neem ik aan.
Om jullie wat beter op de hoogte te houden dan vorige keer: we gaan met z'n drieen nakijken (Daan, Kay en ik) om de lasten te verdelen. Ik heb m'n dingen in ieder geval ook al doorgestuurd naar Kay, de rest is ook bezig neem ik aan.
Thema: schoonheid
Deadline: 23/11/2014 23:59
Welkom bij de schrijfuitdaging van november! Voor meer informatie kan je naar het overzichtstopic.
Belangrijk:
- Het verhaal moet korter zijn dan drieduizend woorden
- Het verhaal moet fanfictie zijn
Deelnemers:
-
(bericht aangepast door een moderator)
(reden: update)