Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruittopic #51
Gooi-het-eruittopic #51
Bliebxx zei op 28 dec 2014 - 23:00:
Hahahaha, wauw! Ik dacht iets anders dan wat ik typte! Ik dacht iets over dat ik al weer 19 ben, maar ik wilde typen dat ik 20 word, dus dat ging er een beetje mis.. GAWKJ!
En edit: Woow! We worden in een rijtje jarig! Maart, april, mei.. =D Wie claimt juni, guys?
Hahahaha, wauw! Ik dacht iets anders dan wat ik typte! Ik dacht iets over dat ik al weer 19 ben, maar ik wilde typen dat ik 20 word, dus dat ging er een beetje mis.. GAWKJ!
En edit: Woow! We worden in een rijtje jarig! Maart, april, mei.. =D Wie claimt juni, guys?
xEmma zei op 28 dec 2014 - 23:01:
Ik was even zo zo zo verbaasd, vooral omdat op je profiel wel al staat dat je 19 bent haha.
Ik was even zo zo zo verbaasd, vooral omdat op je profiel wel al staat dat je 19 bent haha.
Bliebxx zei op 28 dec 2014 - 23:06:
Uhhh... Ja... kijk.. dit soort dingen zullen nog heel vaak gebeuren! En ik ben dan ook niet het type dat het snel door heeft en mijn oude reactie gaat controleren.. *kuch*
Uhhh... Ja... kijk.. dit soort dingen zullen nog heel vaak gebeuren! En ik ben dan ook niet het type dat het snel door heeft en mijn oude reactie gaat controleren.. *kuch*
Krewella zei op 28 dec 2014 - 23:15:
ik ben van 22 april 1996 ^^
jongens. ze zeggen dat het hier vannacht dik gaat sneeuwen en ik wil dat zo graag maar ik geloof het niet en meh.
ik ben van 22 april 1996 ^^
jongens. ze zeggen dat het hier vannacht dik gaat sneeuwen en ik wil dat zo graag maar ik geloof het niet en meh.
1Dzayn zei op 29 dec 2014 - 9:26:
Gelukkig. Dacht ik toch even dat jullie me niet lief vonden omdat ik zo jong ben
Gelukkig. Dacht ik toch even dat jullie me niet lief vonden omdat ik zo jong ben
Chayenne zei op 29 dec 2014 - 10:07:
@Cyn en beter had je er niet in geloofd. Geen vlokje sneeuw.
@Cyn en beter had je er niet in geloofd. Geen vlokje sneeuw.
Kayley zei op 29 dec 2014 - 12:48:
Ik word volgend jaar 22. O.o
Bij ons ligt er al drie dagen sneeuw, maar vandaag begint 'ie te smelten. ):
Ik word volgend jaar 22. O.o
Bij ons ligt er al drie dagen sneeuw, maar vandaag begint 'ie te smelten. ):
1Dzayn zei op 29 dec 2014 - 13:43:
Ik leef op het randje van het leven door cupcake beslag te eten
Ik leef op het randje van het leven door cupcake beslag te eten
De titel spreekt voor zich! ^^