Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Mini-Zwolle Meeting
Mini-Zwolle Meeting
Cynthia zei op 14 juni 2015 - 16:56:
Wil iemand die maken? Ik wil het ook wel doen, als iemand mij even vertelt hoe haha
Wil iemand die maken? Ik wil het ook wel doen, als iemand mij even vertelt hoe haha
MoonRocker zei op 14 juni 2015 - 17:13:
Je gaat naar deze website en volgt de instructies :'
*verdwijnt weer*
Je gaat naar deze website en volgt de instructies :'
*verdwijnt weer*
Cynthia zei op 15 juni 2015 - 17:44:
Ik ben bezig met aanmaken. Ik probeer rekening te houden met de dingen hierboven
Ik ben bezig met aanmaken. Ik probeer rekening te houden met de dingen hierboven
Cynthia zei op 17 juni 2015 - 7:32:
omdat ik 'em gemaakt hebt en rekening heb gehouden met alles wat hier is gezegd en ik dan alleen op die drie dagen uitkom. Daan heeft bijvoorbeeld een hele week keiweek, jess is er de eerste 4 dagen niet, ik de laatste week niet & dan is er al weer school.
omdat ik 'em gemaakt hebt en rekening heb gehouden met alles wat hier is gezegd en ik dan alleen op die drie dagen uitkom. Daan heeft bijvoorbeeld een hele week keiweek, jess is er de eerste 4 dagen niet, ik de laatste week niet & dan is er al weer school.
Bodine zei op 17 juni 2015 - 7:55:
Het idee van een datumprikker is dat je de dag vindt waarop de meeste mensen kunnen, niet waarop iedereen kan. Dan kun je lang wachten namelijk.
Het idee van een datumprikker is dat je de dag vindt waarop de meeste mensen kunnen, niet waarop iedereen kan. Dan kun je lang wachten namelijk.
Chayenne zei op 17 juni 2015 - 10:30:
Tja. Dat is ook zo. Jammer, dan kom ik wel weer op de herfstmeeting
Tja. Dat is ook zo. Jammer, dan kom ik wel weer op de herfstmeeting
xDevilBitch zei op 17 juni 2015 - 12:56:
Keiweek is volgens mij drie of vier dagen, trouwens.
Keiweek is volgens mij drie of vier dagen, trouwens.
Hiiii girlies!
Jess en ik wilden heel graag meeten en toen kwamen wij erachter
dat voor ons Zwolle precies het middenpunt is (beide anderhalf uur reizen) en toen dachten we HEY - misschien willen er nog wel meer folks komen!
Dus again: dit is geen enorme, georganiseerde meeting, maar gewoon een vraag van Jess en mij of er nog meer mensen zijn die willen komen.
De datum kunnen we aan de hand van de animo wel afspreken.
Kisses!