Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Welkom-thuis-Jamil-en-Juul-meeting
Welkom-thuis-Jamil-en-Juul-meeting
xjeszell zei op 27 juli 2015 - 1:21:
Ik ben de vijfde nog vrij en kom de vierde vroeg terug, dus ik denk eigenlijk wel dat ik erbij kan zijn;D.
Ik ben de vijfde nog vrij en kom de vierde vroeg terug, dus ik denk eigenlijk wel dat ik erbij kan zijn;D.
Bodine zei op 27 juli 2015 - 1:23:
Woooooow Jess, het zou wel leuk zijn om je weer een keertje te zien!
Woooooow Jess, het zou wel leuk zijn om je weer een keertje te zien!
xjeszell zei op 27 juli 2015 - 10:30:
Well you know what, count me in! Als student zijnde hoef je maar €10,- op je OV te hebben om in te checken, neh?
Well you know what, count me in! Als student zijnde hoef je maar €10,- op je OV te hebben om in te checken, neh?
xDevilBitch zei op 30 juli 2015 - 14:18:
Whoop, whoop, ik kan, dus ik ben er. (:
tenzij de Appie weer met roosters gaat klooien, maar hé
Whoop, whoop, ik kan, dus ik ben er. (:
Kayley zei op 30 juli 2015 - 14:47:
We gaan toch met z'n achten zijn uiteindelijk. Een meeting van de oude garde haast.
We gaan toch met z'n achten zijn uiteindelijk. Een meeting van de oude garde haast.
YarahartBill zei op 30 juli 2015 - 15:14:
Oh my god! Inderdaad. The oldies bij elkaar! Hahaa. <3
Oh my god! Inderdaad. The oldies bij elkaar! Hahaa. <3
Kayley zei op 30 juli 2015 - 15:16:
Ik heb een homemade Cards Against Humanityset (want ik neem m'n legit versie niet mee naar meetings) die ik wel wil meebrengen.
Ik heb een homemade Cards Against Humanityset (want ik neem m'n legit versie niet mee naar meetings) die ik wel wil meebrengen.
YarahartBill zei op 30 juli 2015 - 15:43:
YAAAAAAAAAAAAAAAAS!! [Nee Huss, Yass is niet terug.]
Ik heb igg alvast besloten dat volgende week woensdag mijn cheat day wordt. Want anders ben ik echt heeeeeeeel saai met mijn vegan diet.
YAAAAAAAAAAAAAAAAS!! [Nee Huss, Yass is niet terug.]
Ik heb igg alvast besloten dat volgende week woensdag mijn cheat day wordt. Want anders ben ik echt heeeeeeeel saai met mijn vegan diet.
Kayley zei op 30 juli 2015 - 16:13:
Gaan we trouwens met z'n allen koffie/thee drinken, als oudjes? ;p
Gaan we trouwens met z'n allen koffie/thee drinken, als oudjes? ;p
xDevilBitch zei op 30 juli 2015 - 16:20:
We gaan toch sowieso allemaal thee/koffieleuten? (we missen hier echt een theesmiley. Bo, doe er eens wat aan :p )
We gaan toch sowieso allemaal thee/koffieleuten? (we missen hier echt een theesmiley. Bo, doe er eens wat aan :p )
Jaaaaaaa, twee van onze favoriete FanFic'ers komen terug uit Berlijn! Dat moeten we vieren!
Waar en wanneer
Utrecht, 5 augustus.
Tussen 12 en 1 samenkomen bij Tickets & Service
Wie
- Bo
- Daan
- Jamila (duh)
- Jess
- Juul (duh)
- Kay
- Tesja
- Yara