Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Mini-meeting Groningen
Mini-meeting Groningen
MoonRocker zei op 9 sep 2015 - 20:24:
(je kunt ook het post-your-face-topic stalken ^^)
(je kunt ook het post-your-face-topic stalken ^^)
Kayley zei op 9 sep 2015 - 20:26:
We spreken meestal af op een bepaald punt binnen 't station en dan herken je ons wel, want dan zijn we de grote groep die bij die plek staat. ;p
We spreken meestal af op een bepaald punt binnen 't station en dan herken je ons wel, want dan zijn we de grote groep die bij die plek staat. ;p
YarahartBill zei op 9 sep 2015 - 21:34:
@Roos: Wij zijn de vieze oude mannetjes die je vaak op openbare plekken ziet. Dus als je ons wilt zoeken. Kijk daar naar. C;
@Roos: Wij zijn de vieze oude mannetjes die je vaak op openbare plekken ziet. Dus als je ons wilt zoeken. Kijk daar naar. C;
xDevilBitch zei op 9 sep 2015 - 21:35:
Wat dat betreft: de stationshal is moeilijk te missen. Door de deuren bij de piano. Er zijn bankjes en het is pretty (en niet druk, want de meeste mensen lopen de andere kant langs naar buiten).
Wat dat betreft: de stationshal is moeilijk te missen. Door de deuren bij de piano. Er zijn bankjes en het is pretty (en niet druk, want de meeste mensen lopen de andere kant langs naar buiten).
Rebella zei op 9 sep 2015 - 21:43:
Top! I'll find you!
Of (al staat ie ook in het aangeraden topic): Zwaai maar
Top! I'll find you!
Of (al staat ie ook in het aangeraden topic): Zwaai maar
Bodine zei op 9 sep 2015 - 21:58:
I'm the insanely tall perso whose hair looked like she just got out of bed because efforts
I'm the insanely tall perso whose hair looked like she just got out of bed because efforts
Cynthia zei op 14 sep 2015 - 12:23:
Als ik er om 13:42 ben, zijn jullie dan nog op station of moet ik dan ergens anders komen?
Als ik er om 13:42 ben, zijn jullie dan nog op station of moet ik dan ergens anders komen?
Rebella zei op 14 sep 2015 - 14:12:
Ik kan er om 12:44 of om 13:14 zijn, ligt eraan welke trein ik haal
Edit: nog iemand die vanuit Deventer (of de trein uit Roosendaal) heeft? Die om 11:47 in Zwolle aankomt?
Ik kan er om 12:44 of om 13:14 zijn, ligt eraan welke trein ik haal
Edit: nog iemand die vanuit Deventer (of de trein uit Roosendaal) heeft? Die om 11:47 in Zwolle aankomt?
Kayley zei op 15 sep 2015 - 21:02:
Weet je hoeveel zin ik hierin heb? I needs me 'bout a bajilion hugs.
Weet je hoeveel zin ik hierin heb? I needs me 'bout a bajilion hugs.
Rebella zei op 15 sep 2015 - 21:17:
Whihooeee!
Just... three more nights! I'm excited and nervous.
@jullie-allemaal: Ik ben heel heel benieuwd naar iedereen!
Edit: Tot hoe laat duurt het ongeveer? (aangezien ik nog 2 treinen terug moet zien te halen...)
Whihooeee!
Just... three more nights! I'm excited and nervous.
@jullie-allemaal: Ik ben heel heel benieuwd naar iedereen!
Edit: Tot hoe laat duurt het ongeveer? (aangezien ik nog 2 treinen terug moet zien te halen...)
Cynthia zei op 16 sep 2015 - 23:55:
Ik moet zelf wel rond 5'en weg helaas, maar ik ben allang blij dat ik kan komen Blijven eten wordt 'em dus niet, maar o well - beter dan helemaal niet
Ik moet zelf wel rond 5'en weg helaas, maar ik ben allang blij dat ik kan komen Blijven eten wordt 'em dus niet, maar o well - beter dan helemaal niet
Vanuit de FF whatsappgroep is het initiatief ontstaan om volgende week vrijdag (18e) met z'n allen naar Groningen te gaan. Om 't eerlijk te houden voor degenen die niet in de groep zitten maar net zo hard welkom zijn: komen jullie ook?
Wie wil?
- Bodine
- Kay
- Dare
- Cyn
- Dezh
- Daan
- Roos
-
(bericht aangepast door een moderator)