Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Meeting
Meeting
Kayley zei op 24 jan 2016 - 17:37:
Waarom doen we niet een Valentijnsmeeting? Is er iemand die dan al plannen heeft?
Waarom doen we niet een Valentijnsmeeting? Is er iemand die dan al plannen heeft?
Bodine zei op 24 jan 2016 - 17:39:
Ik ging volgens mij Valentijn vieren met m'n huis. maar. not sure.
Ik ging volgens mij Valentijn vieren met m'n huis. maar. not sure.
Chayenne zei op 24 jan 2016 - 18:30:
Ik kan wel op Valentijn :3 Dan heb ik, op Engels lezen en luisteren na, al m'n examens gehad
Even kaartjes in de gaten houden lijkt me dan?
Ik kan wel op Valentijn :3 Dan heb ik, op Engels lezen en luisteren na, al m'n examens gehad
Even kaartjes in de gaten houden lijkt me dan?
1Dzayn zei op 24 jan 2016 - 18:49:
euuh, tenzij er straks een random jongen opduikt die mij op date wil nemen, ben ik valentijn vrij
euuh, tenzij er straks een random jongen opduikt die mij op date wil nemen, ben ik valentijn vrij
Bodine zei op 24 jan 2016 - 18:50:
En ik maar denken, goh, ik verschuil me achter m'n huis maar eigenlijk ga ik Iv op date vragen </3
En ik maar denken, goh, ik verschuil me achter m'n huis maar eigenlijk ga ik Iv op date vragen </3
xjeszell zei op 24 jan 2016 - 18:50:
Ik heb vorig jaar Dyl al moeten cancelen met Valentijn + ik heb die dag eerst examen van m'n zus, so, dan wordt 't hem niet voor mij
Ik heb vorig jaar Dyl al moeten cancelen met Valentijn + ik heb die dag eerst examen van m'n zus, so, dan wordt 't hem niet voor mij
xDevilBitch zei op 25 jan 2016 - 17:16:
Kom maar met een datum, dan zie ik wel of het lukt. Waarschijnlijk ben ik 28 februari nog het meest heel, want dan werk ik zaterdag 's avonds niet maar heb ik Lustrum :'
Kom maar met een datum, dan zie ik wel of het lukt. Waarschijnlijk ben ik 28 februari nog het meest heel, want dan werk ik zaterdag 's avonds niet maar heb ik Lustrum :'
MariTom zei op 26 jan 2016 - 17:26:
Afhankelijk van de datum lijkt het mij ook heel leuk om te komen <3
Afhankelijk van de datum lijkt het mij ook heel leuk om te komen <3
RivLovee zei op 28 jan 2016 - 9:10:
Ik wil Not sure of ik kan, maar let's try.
Edit; Valentijn kan ik waarschijnlijk niet, tbh ik hoop van niet want ik ben aan het plannen met Chase af te spreken.
Ik wil Not sure of ik kan, maar let's try.
Edit; Valentijn kan ik waarschijnlijk niet, tbh ik hoop van niet want ik ben aan het plannen met Chase af te spreken.
Chayenne zei op 28 jan 2016 - 10:56:
Wat als we het de week erna doen?
Dat is dan 28 februari volgensmij.
Wat als we het de week erna doen?
Dat is dan 28 februari volgensmij.
You ask, we deliver. Nieuwe meeting! Roept u maar...
Waar
Een plaats.
Wanneer
Sowieso niet deze maand nog, want veel mensen zijn druk.
Februari? Maart? - Een zaterdag, een zondag?
Hoe zit het met vakanties/vrije dagen?
Wie komt
- Bo
- Dezh
- Jen
- Jess
- Juul
- Kay