Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 19
Offtopic 19
Kayley zei op 12 jan 2010 - 20:01:
Buh, nee, ik ga wel gewoon.
Vrijdag is het bij ons Chrisostomos!!!!!!
-.- Ieuwl meld je ziek!
Buh, nee, ik ga wel gewoon.
Vrijdag is het bij ons Chrisostomos!!!!!!
Kayley zei op 12 jan 2010 - 20:05:
Dat is cuwl want vrijdag is het dus nog 465 dagen (komt er nog een schrikkeljaar aan? Wacht, is dit jaar een schrikkeljaar?) voor mijn middelbare school voorbij is.
Dat is cuwl want vrijdag is het dus nog 465 dagen (komt er nog een schrikkeljaar aan? Wacht, is dit jaar een schrikkeljaar?) voor mijn middelbare school voorbij is.
Kayley zei op 12 jan 2010 - 20:08:
Naja, ik ben best wel benieuwd naar wat ze gaan doen.
Vorig jaar was het thema de oertijd en was heel de school verandert in een oerwoud en moesten we over plinten en trampolines (Zonder Elisa en Shin), en onder van die slingers en lianen door kruipen om bij ons lokaal te komen.
Was cuwlish.
Naja, ik ben best wel benieuwd naar wat ze gaan doen.
Vorig jaar was het thema de oertijd en was heel de school verandert in een oerwoud en moesten we over plinten en trampolines (Zonder Elisa en Shin), en onder van die slingers en lianen door kruipen om bij ons lokaal te komen.
Was cuwlish.
TWINcest zei op 12 jan 2010 - 22:43:
Poepzooi.
Er is echt zo'n heel leuk lied/remix sound, en ik weet daar de naam niet van. Ik denk dat niemand het kent, maar goed een duits meisje zingt het, en het is zo geil.
Poepzooi.
Er is echt zo'n heel leuk lied/remix sound, en ik weet daar de naam niet van. Ik denk dat niemand het kent, maar goed een duits meisje zingt het, en het is zo geil.
KolaLollie zei op 13 jan 2010 - 19:11:
ó Istenem, mit tegyek, miért vagyok kislí¡ny..
ó Istenem, mit tegyek, miért vagyok kislí¡ny..
KolaLollie zei op 13 jan 2010 - 19:17:
@Tessa; wievanonsgaatnuzeggendatDezhgenialeris? ^^''
@Tessa; wievanonsgaatnuzeggendatDezhgenialeris? ^^''
Zijn het nou de extremisten of de media die alles opblazen?
Aan het eind van m'n geld, houd ik altijd een stuk maand over...