Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Vragen-zonder-antwoord-topic
Het Vragen-zonder-antwoord-topic
Kayley zei op 10 maart 2010 - 18:39:
Geaardheid is op welk geslacht je verliefd word.
Wat Dorien dus bedoelde is dat Bill nog ontkent dat hij homo is.
Geaardheid is op welk geslacht je verliefd word.
Wat Dorien dus bedoelde is dat Bill nog ontkent dat hij homo is.
NaNaa zei op 10 maart 2010 - 18:46:
@Dorien; Ehm. Nee. Maar. Ehm. Zombie's zijn gewoon eng ehm. Omdat we ze eng inbeelden. Denk ik.
@Dorien; Ehm. Nee. Maar. Ehm. Zombie's zijn gewoon eng ehm. Omdat we ze eng inbeelden. Denk ik.
KolaLollie zei op 10 maart 2010 - 18:58:
God is enger. diegastheeftalfuckingveelmensenvermoordzonder
überhaupttebestaan. ^^''
God is enger. diegastheeftalfuckingveelmensenvermoordzonder
überhaupttebestaan. ^^''
CosmicPurple zei op 10 maart 2010 - 19:06:
Jezus bestond echt, is al bijna 2000 jaar dood en heeft nog steeds invloed. Dat vind ik enger dan geloven in een grotere kracht.
Jezus bestond echt, is al bijna 2000 jaar dood en heeft nog steeds invloed. Dat vind ik enger dan geloven in een grotere kracht.
CosmicPurple zei op 10 maart 2010 - 19:42:
Wat nou? Ik geloof in een grotere kracht.
Wat nou? Ik geloof in een grotere kracht.
CosmicPurple zei op 10 maart 2010 - 19:48:
Ik geloof niet in een bepaald 'geloof', ik ben geen actief katholiek en ik denk niet dat God een man met een baard op een wolk is die op de Dag des Oordeels alleen mensen van het 'juiste geloof' de hemel binnenlaat.
Maar ik ben ook geen atheïst. Ik denk gewoon dat er meer is dan alleen deze rondvliegende bal aarde die toevallig de juiste condities had om leven te ontwikkelen. Ik geloof niet in toeval, laat me het zo stellen. Leven is geen toeval.
En nee, ik ben niet beledigd, geen paniek Kol ^^
Ik geloof niet in een bepaald 'geloof', ik ben geen actief katholiek en ik denk niet dat God een man met een baard op een wolk is die op de Dag des Oordeels alleen mensen van het 'juiste geloof' de hemel binnenlaat.
Maar ik ben ook geen atheïst. Ik denk gewoon dat er meer is dan alleen deze rondvliegende bal aarde die toevallig de juiste condities had om leven te ontwikkelen. Ik geloof niet in toeval, laat me het zo stellen. Leven is geen toeval.
En nee, ik ben niet beledigd, geen paniek Kol ^^
NaNaa zei op 10 maart 2010 - 19:50:
Zieje. Dorien is te slim voorons mij.
Sorry als ik je wel beledig X:
En.en. Ik weet niet wat ik eigenlijk denk :l
Zieje. Dorien is te slim voor
Sorry als ik je wel beledig X:
En.en. Ik weet niet wat ik eigenlijk denk :l
KolaLollie zei op 10 maart 2010 - 19:50:
@Do; oh. ah. gelukkig. ^^
enen. alsjeerzoovernadenktisleveneigenlijkheelraar. o.o''
@Do; oh. ah. gelukkig. ^^
enen. alsjeerzoovernadenktisleveneigenlijkheelraar. o.o''
Zet hier je vragen waar je maar geen antwoord op vind, dan kunnen we er samen een oplossing voor vinden!